Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extreme

    De bewerking dan. Maar goed als je er zelf een tijd zit aan te knoeien, dan zie je het soms niet meer. Misschien wel extreme slecht . Schiet er maar op los. iK kan tegen wat.. En ja niet alles is tot in de puntjes, dat was ook niet de bedoeling. Het is eerder een parodie op de vele plaatsjes waarop mensen poseren met landmarks tijdens hun vakanties.


    Last edited by flashsplash; 6 januari 2014, 06:42.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Extreme

    mooie tijd genomen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Extreme

      nee het doet het niet voor mij.

      De (neem ik aan) erin geshopte dames komen niet mooi over. verhoudingen zijn niet top en de kledij vind ik ook niet passen in het geheel

      Comment


      • #4
        Re: Extreme

        voor mij werkt dit wel surealistisch. Vind ik wel te pruimen
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Extreme

          Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
          nee het doet het niet voor mij.

          De (neem ik aan) erin geshopte dames komen niet mooi over. verhoudingen zijn niet top en de kledij vind ik ook niet passen in het geheel
          TXS MrsNuke, kan ik inkomen. Het was dan ook niet de bedoeling om het mooi te doen overkomen... wat is trouwens mooi he, dat zal wel anders liggen voor iedereen. Kledij is zowat hetzelfde gegeven. Maar daar gaat het in deze plaat niet om.

          Het is wat extreem, en velen zullen dit afgrijselijk vinden en dat is best ok. In principe is het een parodie op de plaatjes die menig toerist neemt bij een bepaalde landmark of gebouw. Meestal en zoals je zegt niet passend en men wil alles erop hebben, waarbij de mensen fungeren als model binnen een groot kader.

          Groetjes Flash
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Extreme

            Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
            voor mij werkt dit wel surealistisch. Vind ik wel te pruimen
            TXS Lazy Charles, en als je de locatie kent dan sluit dat goed aan bij jouw stelling.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Extreme

              Knap!

              Comment


              • #8
                Re: Extreme

                Het is niet mijn stijl, maar vind het wel iets hebben.
                Als parodie zeker geslaagd.
                Nikon Df

                Comment


                • #9
                  Re: Extreme

                  Laten we het er op houden dat de drie dames het in elk geval mooi vinden... voor mij issie té, maar voor hetzelfde geld (of minder...) vindt mijn buurman hem geweldig!

                  toevoeging: en ik val Walter bij, ook ik ben jaloers (een menselijk trekje toch?.... ;-)
                  Last edited by Henk47; 29 januari 2014, 10:18.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Extreme

                    Inderdaad een specialeke maar op de techniek kan ik enkel maar jaloers zijn

                    Comment


                    • #11
                      Re: Extreme

                      de gebouwen kunnen nog maar de lucht is er naar mijn smaak over
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Extreme

                        Bedankt iedereen, en inderdaad dit is er eentje die erg smaak gebonden is, vandaar de naam extreem. Jullie hebben allemaal gelijk, voor de een is dit oerlelijk, en voor een ander vervreemdend en sommigen vinden dit misschien wel goed.

                        Een opname wordt viermaal gemaakt, de eerste keer in de fantasie en gedachte van de fotograaf, gevolgd door een test opname, de shoot zelf en als laatste de artistieke toevoeging in de post processing.


                        Groet Flash
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment

                        Working...
                        X