Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pdf Nikon D70 manual niet beschikbaar bij De Beuke

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pdf Nikon D70 manual niet beschikbaar bij De Beuke

    Ik weet dat dit thema niet meer ter discussie komt ...
    Maar ...
    De Beukelaer heeft geen pdf manual D70 in het nederlands ... zeggen ze. ???
    Kocht mijn toestel regulier bij Mac Deinze en wil nu wel eens weten of
    er echt mensen zijn die een CD met pdf van De Beukelaer kregen.
    Ik weet echt niet meer wie ik kan geloven.
    In ieder geval aan mijn aanvraag kan De Beukelaer geen gevolg geven omdat ze hem gewoon niet op pdf hebben. (zeggen ze - ik stuurde hun zelfs een copie van mijn Warranty met stemple van Mac Deinze bij de aanvraag)
    Waarom pdf : wil gewoon enkele blz. plastificieren voor op baan.


  • #2
    Originally posted by muzikant
    Ik weet dat dit thema niet meer ter discussie komt ...
    Maar ...
    De Beukelaer heeft geen pdf manual D70 in het nederlands ... zeggen ze. ???
    Kocht mijn toestel regulier bij Mac Deinze en wil nu wel eens weten of
    er echt mensen zijn die een CD met pdf van De Beukelaer kregen.
    Ik weet echt niet meer wie ik kan geloven.
    In ieder geval aan mijn aanvraag kan De Beukelaer geen gevolg geven omdat ze hem gewoon niet op pdf hebben. (zeggen ze - ik stuurde hun zelfs een copie van mijn Warranty met stemple van Mac Deinze bij de aanvraag)
    Waarom pdf : wil gewoon enkele blz. plastificieren voor op baan.


    Ik heb een CD met de pdf gekregen, eerst aangevraagd op de site en daar antwoorden ze dat er geen bestond.
    Dan email naar de Beukelaer gestuurd ( info@nikon.be ) en 3 dagen later had ik de cd in de bus. Wel gemeld waar ik de D70 had aangekocht, plus de serie nrs. er bij gezet.
    Marcel
    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

    Comment


    • #3
      Bij mij idem,
      Mailtje naar De Beukelaer, met vermelding van handelaar en serienr.
      Op donderdag verstuurd ..dinsdags CD in de bus ..
      https://waltertalboom.be-
      Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

      Comment


      • #4
        idd. ik heb m'n cd met pdf hier ook reeds gekregen.

        van Sailor weet ik ook dat hij een CD gekregen heeft...

        mailtje naar info@nikon.be met vermelding van serie nr. + aankoopplaats
        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

        Comment


        • #5
          14 dagen geleden gemaild naar De Beukelaer, toestel en lens aangekocht in Belgie bij Nikon-verdeler, enkele dagen later CD in bus.
          Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

          Comment


          • #6
            Kan het alleen maar bevestigen dat ik ook CD ontving! Na opgave serienummer en handelaar!

            Greetz,

            sailor
            Lid: BD 0249BE
            D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

            Comment


            • #7
              Bij mij idem,
              Mailtje naar De Beukelaer, met vermelding van handelaar en serienr.
              3 dagen later CD in de bus ..
              NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

              Comment


              • #8
                Ja maar kan niemand me dan helpen, ik wil de handleiding graag gelezen hebben voordat ik de camera aanschaf (duurt nog wel een poosje maar hij wordt het zeker). Wanneer ik dat doe, doe ik dat zowieso in nederland via een normale fotowinkel, prijs stunten met paralel import is leuk maar heeft voor mij geen voordeel.

                Somebody?? anybody??

                Leo

                Comment


                • #9
                  Je gelooft het niet :
                  Ik krijg vandaag toch wel een papieren handleiding in de bus zeker ?
                  Ze blijven bij De Beukelaer volhouden dat ze geen pdf hebben !
                  Jongens toch ... !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by muzikant
                    Je gelooft het niet :
                    Ik krijg vandaag toch wel een papieren handleiding in de bus zeker ?
                    Ze blijven bij De Beukelaer volhouden dat ze geen pdf hebben !
                    Jongens toch ... !
                    Bel gewoon even naar de Beuckelaer... en vraag naar Ellen Quix, zij houd zich persoonlijk bezig met heel die nederlandse PDF gedoe en is heel behulpzaam.

                    Zei weet perfect waar het over gaat. In het ergste geval laat je gewoon Belgium Digital even vallen en het forum.... zei zijn ook op de hoogte van de topics die hier over de PDF gaan....
                    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                    Comment


                    • #11
                      Hello,

                      Ook ik heb mijn toestel bij Mac in Deinze gekocht, en er zat ook geen nederlandse handleiding bij op CD. Dus ook een mailke gestuurd en nog aan het afwachten.
                      http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb twee weken geleden ook een CD gevraagd aan de Beukelaar. De dag nadien een antwoord dat die ging opgestuurd worden.

                        Ben in blijde verwachting.

                        Comment


                        • #13
                          Misschien is Ellen Quix met vakantie! Zij heeft alles persoonlijk opgevolgd!

                          Gr,

                          sailor
                          Lid: BD 0249BE
                          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                          Comment


                          • #14
                            Graag de puntjes op de juiste i.
                            1) inderdaad, bij aankoop van een Nikon D70 zit er helemaal GEEN handleiding, PDF-formaat op een CD-ROM bij het pak.
                            2) Indien je die wenst, moet je wel even, ook in alle andere gevallen, je toestel registreren. Nadien een emailke, registratienummer opgeven, je erkende verdeler waar je je toestel aankocht en er is zeker een positieve reactie.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Ha neen Wim ... Fout !

                              Ik heb jouw procedure helemaal identiek doorlopen.
                              En ik (waarom ik?) krijg van De Beukelaer enkel te horen dat er geen pdf bestaat.
                              Let op : ik kocht twee D70 regulier bij mijn dealer.

                              Ik begin te snappen dat het "voor de ene wel en de andere niet" is.

                              Comment

                              Working...
                              X