Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

upgrade firmware Canon 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • upgrade firmware Canon 7D

    Ik heb een poosje gewerkt in het buitenland (HK) en kocht er de Canon Eos 7D. Deze heeft enkel een Engelse en Chinese taal. Nu wil ik de firmware upgraden van 2.0.3 naar 2.0.5.
    Kan ik de NL-talige van de Belgische Canon-site gebruiken ? (heeft naast NL ook o.a. Engels en Chinees in de talenversies. Alhoewel het Engels in principe geen probleem is, zou ik gemakkelijkheishalve toch liever NL gebruiken.)
    Of zal dit een conflict veroorzaken ??? Ik ben bang dat dit het toestel eventueel onbruikbaar zou kunnen maken. Iemand enig idee / ervaring hiermee?
    KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

  • #2
    Re: upgrade firmware Canon 7D

    Moderator Note: Verplaatst van "Software" naar "Camera's" daar het hier om een camera probleem gaat en niet specifiek een software probleem.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: upgrade firmware Canon 7D

      Oorspronkelijk geplaatst door KingCanon Bekijk bericht
      Ik heb een poosje gewerkt in het buitenland (HK) en kocht er de Canon Eos 7D. Deze heeft enkel een Engelse en Chinese taal. Nu wil ik de firmware upgraden van 2.0.3 naar 2.0.5.
      Kan ik de NL-talige van de Belgische Canon-site gebruiken ? (heeft naast NL ook o.a. Engels en Chinees in de talenversies. Alhoewel het Engels in principe geen probleem is, zou ik gemakkelijkheishalve toch liever NL gebruiken.)
      Of zal dit een conflict veroorzaken ??? Ik ben bang dat dit het toestel eventueel onbruikbaar zou kunnen maken. Iemand enig idee / ervaring hiermee?
      De mijne komt ook van daar , en heb ook de firmware van de Canon site gebruikt , maar hij blijft wel in het Engels staan , en jammer genoeg niet in het Nederlands, dus doe maar , het kan geen kwaad
      Groeten , VDSDigit@l

      Comment


      • #4
        Re: upgrade firmware Canon 7D

        Je kan ook altijd een.mailtje sturen naar canon. Dan weet je het zeker

        Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: upgrade firmware Canon 7D

          O.K., bedankt.
          Zullen dan maar blijven werken in het Engels.
          KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

          Comment


          • #6
            Re: upgrade firmware Canon 7D

            Ik heb mijne juist erop gezet en geen probleem
            Groeten , VDSDigit@l

            Comment


            • #7
              Re: upgrade firmware Canon 7D

              O.K. nieuwe firmware geïnstalleerd. Werkt perfect (maar de beschikbare talen, in mijn geval, blijven inderdaad alléén Engels en Chinees - maar is géén probleem).
              KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

              Comment


              • #8
                Re: upgrade firmware Canon 7D

                Mijn Canon 6D komt ook van Hong Kong en ik kan enkel Engels, Japans en Chinees instellen als taal. Een update van de firmware heeft dus geen zin om ook nederlands als taal te kunnen instellen als ik het goed lees ?

                Comment

                Working...
                X