Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google-Earth(GE) krijg ik niet meer aan de praat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Google-Earth(GE) krijg ik niet meer aan de praat.

    Elke keer als ik GE opstart verschijnt het splash-scherm en vervolgens een foutmelding dat ie niet kan opstarten.
    Als ik dan GE un-install, vervolgens de PC heropstart om achtergebleven rommel weg te krijgen, GE herinstalleer(waarbij het opvalt dat "Google-Chrome" een vinger in de pap heeft) dan lukt het wel weer.
    Als ik dan Firefox vervolgens weer de standaardbrowser maak dan wil GE weer niet meer opstarten...

    wie heeft de oplossing voor mijn probleem?

    Intussen heb ik al gevonden dat het wél lukt als ik GE opstart in compatibiliteitsmodus (in WindowsXP...?
    Ik werk intussen wél met Windows7...
    Last edited by dréten; 4 januari 2014, 12:25.

  • #2
    Re: Google-Earth(GE) krijg ik niet meer aan de praat.

    Ik had het ook ooit voor. Ik weet niet hoe je GE nu hebt verwijderd. Wanneer ik iets verwijder doe ik het altijd met 'Revo Uninstaller', op een andere manier blijven er wel eens wat items achter die voor één of ander conflict kunnen zorgen wanneer je bvb. GE opnieuw installeert.
    PS Werk wel nog altijd met XP en ook niet met Chrome.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Google-Earth(GE) krijg ik niet meer aan de praat.

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Ik had het ook ooit voor. Ik weet niet hoe je GE nu hebt verwijderd. Wanneer ik iets verwijder doe ik het altijd met 'Revo Uninstaller', op een andere manier blijven er wel eens wat items achter die voor één of ander conflict kunnen zorgen wanneer je bvb. GE opnieuw installeert.
      PS Werk wel nog altijd met XP en ook niet met Chrome.
      Groetjes
      Ccleaner is goed om restanten op te ruimen.
      Die heeft ook een optie om het register op te schonen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment

      Working...
      X