Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis programma vervanging Picture It!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis programma vervanging Picture It!

    Hallo allemaal,
    onlangs heb ik Lightroom aangeschaft om mijn foto's te bewerken. Ik mis echter bepaalde mogelijkheden in dit programma, bijvoorbeeld het uitsnijden van bepaalde onderdelen van de foto. Ik gebruikte hier oorspronkelijk Picture It! voor maar kan hier nu geen download meer voor vinden.
    Weet iemand waar ik Picture It! of een vervangend programma hiervoor kan vinden?
    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Gratis programma vervanging Picture It!

    Het zou wel nuttig zijn, mochten wij je platform (Windows of Mac) en zelfs versie (Vista, Win7, Win8; OSX 6, 7, 8, 9) kennen en de versie van Lightroom (als je spreekt van onlangs aangeschaft, dan denk ik aan Lightroom 5) die je momenteel gebruikt.
    Je kunt in LR een bepaald beeld croppen, maar het klopt dat je geen bepaald onderdeel kunt uitsnijden (ik zeg maar: een persoon, om achteraf op een andere achtergrond te zetten).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X