Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussenring Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tussenring Canon

    Dag iedereen,

    ik ben aan het denken om me een setje tussenringen aan te schaffen voor mijn canon 450D.

    heeft er iemand van jullie ervaring met het setje van Konijnenberg? (heb al redelijk wat info opgezocht, maar nergens een ervaring met het konijnenberg-setje)


    die van kenko zijn dan weer een stuk duurder?

    alle tips zijn welkom :-)
    alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    Grtn
    Frank

  • #2
    Re: Tussenring Canon

    Oorspronkelijk geplaatst door DrooFr Bekijk bericht
    Dag iedereen,

    ik ben aan het denken om me een setje tussenringen aan te schaffen voor mijn canon 450D.

    heeft er iemand van jullie ervaring met het setje van Konijnenberg? (heb al redelijk wat info opgezocht, maar nergens een ervaring met het konijnenberg-setje)


    die van kenko zijn dan weer een stuk duurder?

    alle tips zijn welkom :-)
    alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    Grtn
    Frank
    Op die foto van Konijn is niet te zien of de ringen electronische contacten hebben. Voor die prijs waarschijnlijk wel, maar indien niet, laat je ze beter links liggen.
    Op Ebay vind je ze wel stukken goedkoper (en blijkbaar dezelfde als bij Konijn) : http://www.benl.ebay.be/itm/Pro-Auto...item3f2cac6588
    Last edited by dleemans; 31 december 2013, 15:33.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Tussenring Canon

      Goedemiddag,

      Ik weet dat dit topic al van even geleden is maar ben ook aan het kijken om evt. de tussenringenset van Konijnenberg te kopen, valt erg goed mee van prijs maar vraag me af of er inmiddels al mensen zijn die ervaring hebben met deze set? Zou zijn voor Canon ook.

      Wou eerst een nieuw topic starten maar gezien het wenselijk is eerst de zoekfunctie te gebruiken doe ik het op deze manier, vind namelijk niet direct meer terug over deze set.

      Alvast bedankt!
      When you aim for perfection, you discover it's a moving target

      Comment

      Working...
      X