Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vertraging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vertraging



    1/10sec f /8 50mm ISO200

  • #2
    Re: Vertraging

    Leuk gespeeld met alle aanwezig lijnen.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Vertraging

      goede opname.
      zou leuk zijn, als die Meneer links ineens op zou staan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Vertraging

        heel knap lijnen spel
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #5
          Re: Vertraging

          Knap lijnenspel, het wachten op de aankomende trein goed laten zien.
          Zelf heb je blijkbaar wat haast om te posten. Geen tijd om te reageren op de eerste en al 2 anderen er bij.
          Lees even het sticky door orum.belgiumdigital.com/f66/forumreglement-sticky-194415.html
          Zo is het bij te houden al kan je niet op alles reageren dat je ziet.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Vertraging

            leuke opname.
            Niet geschoten is altijd mis ...

            Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

            Comment


            • #7
              Re: Vertraging

              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Knap lijnenspel, het wachten op de aankomende trein goed laten zien.
              Zelf heb je blijkbaar wat haast om te posten. Geen tijd om te reageren op de eerste en al 2 anderen er bij.
              Lees even het sticky door orum.belgiumdigital.com/f66/forumreglement-sticky-194415.html
              Zo is het bij te houden al kan je niet op alles reageren dat je ziet.
              Ik heb de hopen regeltjes eens diagonaal doorgenomen en ben tot nu toe nog niks hierover tegengekomen. Maar het zal wel zo zijn. Men had me nochtans gewaarschuwd dat ik hier al snel tegen de regeltjes zou aanlopen.
              Ik ben wel blij met overige reacties, bedankt.

              Comment


              • #8
                Re: Vertraging

                Heel knappe foto Jan. Vorm, inhoud enzovoort... alles zit er in
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Vertraging

                  Ik denk dat je gelijk hebt, staat daar niet uitdrukkelijk in of ik kijk er ook over. Ik ben er van overtuigd dat het ergens te vinden moet zijn dat er per onderdeel maar 1 topic per dag mag starten met een beperking per onderdeel.
                  http://forum.belgiumdigital.com/f87/...os-443213.html
                  Zelfs hier vind ik het antwoord ook niet, maar heb het zelf al meermaals hier zien staan max 3 foto's in beginnershoek en 1 topic per dag. De Mod's sluiten dan ook regelmatig het plaatsen van meerdere topic's per dag af met deze mededeling. Geen doodzonde maar een weetje om teleurstellingen te vermijden in de toekomst.
                  Last edited by Anaisje; 31 december 2013, 12:45. Reden: foutje
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vertraging

                    Toch nog gevonden, hier het is wel zoeken
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vertraging

                      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                      Toch nog gevonden, hier het is wel zoeken
                      of hier:


                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vertraging

                        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                        Toch nog gevonden, hier het is wel zoeken
                        Bedankt voor de research. Ik heb ondertussen de 2 andere topics aangepast, voor mijn part mogen die volledig verwijderd worden. Als ik nog eens de tijd en de goesting heb, post is de foto's misschien wel opnieuw.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vertraging

                          In die post staat geen enkele link naar het betreffende reglement dus is die post voor mij evenveel waard als eentje waarin gesteld wordt dat je minstens 3 smileys achter iedere zin moet zetten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vertraging

                            Oorspronkelijk geplaatst door j(@)n Bekijk bericht
                            Bedankt voor de research. Ik heb ondertussen de 2 andere topics aangepast, voor mijn part mogen die volledig verwijderd worden. Als ik nog eens de tijd en de goesting heb, post is de foto's misschien wel opnieuw.
                            Mijn beste wensen voor 2014 en vooral niets tegen je goesting doen.

                            OT Mooi lijnenspel en toffe foto.
                            Met een voorbijrazende trein kan ook mooi zijn.
                            mvg,
                            Eddy
                            Smaken verschillen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vertraging

                              Ik heb ondertussen de 2 andere topics aangepast, voor mijn part mogen die volledig verwijderd worden. Als ik nog eens de tijd en de goesting heb, post is de foto's misschien wel opnieuw.
                              Je kan de Mods ook vragen om te verwijderen of laten staan met een slotje op tot morgen en overmorgen. Dan doet men de slotjes er weer af en is het klaar om verdere commentaar te oogsten.
                              Als de goesting komt zie je maar wat je er nog mee doet. Foto's zijn het zeker waard
                              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                              Comment

                              Working...
                              X