Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D4X en D400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D4X en D400

    Hier gaan we weer... Verwacht voor 17 januari volgens de rumours:

    Fresh rumors fueled by a contest currently underway on Nikon's Middle East & Africa Facebook page have many speculating that Nikon might be preparing to

  • #2
    Re: Nikon D4X en D400

    Dat de D4X of (S) eraan komt, mag je zeker van zijn; wanneer is wat anders

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D4X en D400

      lijkt toch wel vrij snel na de d4. vraag me af wat ze er van updates gaan insteken. zie ook niet meteen een opvolger van de 1dx uitkomen
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D4X en D400

        Heb ergens gelezen dat ze de opvolger van de D4 voor de olympische spelen op de markt willen hebben, dus we zijn eens benieuwd

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D4X en D400

          En er is een cashback actie van Nikon die loopt tot eind januari met €400 korting op een D4:
          Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D4X en D400

            Misschien wordt het een minieme D4 modernisering - 24 megapixel, WIFI/GPS, 60 fps HD video - en dan is dat twee jaar na het uitbrengen van de D4 niet zo uitzonderlijk.
            Een D400, daar geloof ik niet zo dadelijk meer in. Als Nikon een pro-DX camera nog nodig vond, dan hadden ze die al eerder uitgebracht.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D4X en D400

              Als, een grote ALS, Nikon in zijn wijsheid zou beslissen een D400 te maken heeft de marketingmachine nu al zijn werk gedaan, de D400 is nu al mythisch zonder ook maar 1 spec ervan te kennen.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D4X en D400

                En de kans zit er dik in dat de nieuwe D4 een 36 megapixel wordt. We moeten dus allen mee in dit megapixel bad. Misschien een idee om na het uitkomen van de nieuwe nog een oude D4 te kopen.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D4X en D400

                  Ik heb een D800E (staat hier te koop) en ga de upgrade doen naar een gewone D4, ik hoef het pixelgeweld echt niet.

                  Sent from my HTC One max using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D4X en D400

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    En de kans zit er dik in dat de nieuwe D4 een 36 megapixel wordt. We moeten dus allen mee in dit megapixel bad. Misschien een idee om na het uitkomen van de nieuwe nog een oude D4 te kopen.
                    En met gevolg dat je dan een D4 kunt kopen voor misschien wel een leukere prijs als nu......

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D4X en D400

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      En de kans zit er dik in dat de nieuwe D4 een 36 megapixel wordt.
                      Dat geloof ik echt niet. Als er iets nieuws komt dan zal het de D4s zijn zoals de D3s na de D3 gekomen is met een aantal kleine verbeteringen. Als ze de opvolger van de D4 36MP geven, zal geen enkele journalist of sportfotograaf die nog willen, dus dat zal Nikon zeker niet doen.
                      Of er een D4x komt, durf ik ook te betwijfelen want waarom zou je zoveel meer betalen als er al een goedkopere D800(e) is?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D4X en D400

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        En er is een cashback actie van Nikon die loopt tot eind januari met €400 korting op een D4:
                        http://www.artencraft.be/nl/nieuws/c...i-am-the-power
                        Inderdaad, 't is 't moment! A propos voor de geïnteresseerden, momenteel goedkoper bij Coudenys dan A&C: http://www.fotocoudenys.be/cameras/reflex/nikon/d4/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D4X en D400

                          En waarom zou een journalist dat niet willen?
                          Zou de marketing van Nikon dan zo fout zitten?

                          Die journalist kan toch nog altijd instellen om op 10 of 20 MP te werken?
                          En dan misschien minder ruis over te houden dan met de huidige versie als dat nog een issue zou zijn?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D4X en D400

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Ik heb een D800E (staat hier te koop) en ga de upgrade doen naar een gewone D4, ik hoef het pixelgeweld echt niet.

                            Sent from my HTC One max using Tapatalk
                            Wel, ik denk daar net zo over, ik voel me wel met mijn D3'ke nog altijd geen dinosaurus maar een paar hogere stappen in ISO interesseren me wel...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D4X en D400

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              En waarom zou een journalist dat niet willen?
                              Zou de marketing van Nikon dan zo fout zitten?

                              Die journalist kan toch nog altijd instellen om op 10 of 20 MP te werken?
                              En dan misschien minder ruis over te houden dan met de huidige versie als dat nog een issue zou zijn?
                              Sommigen (ook journalisten en sportfotografen) werken ook graag in raw en dan is fotograferen op een lagere resolutie jammer genoeg niet mogelijk. Nikon kennende, luisteren ze naar hun fotografen en die zullen zeker zeggen dat 16MP meer dan genoeg is! En trouwens, als er iemand 36MP wil, dat ze dan een D800 kopen. De snelheid van de D4 hebben mensen die op 36MP willen fotograferen toch niet nodig.

                              Comment

                              Working...
                              X