Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

    Zocht naar een locatie om een aantal foto's te nemen van 2 kleine kindjes (1 en 4 jaar).
    En het zal hoogstwaarschijnlijk het Centraal Station worden.

    Heb wel een paar ideetjes, maar heb nog nooit foto's genomen op deze locatie.

    op -2 zijn er heel mooie witte verlichte zuilen, daar zou ik een paar foto's willen nemen.
    Dan ook een paar foto's op de trappen en in de mooie grote inkomhal.
    Eens proberen om foto's te nemen met lange sluitertijd, maar heb je daar dan geen filter voor nodig zodat de foto's niet overbelicht worden?
    Een paar foto's in het nieuwe gedeelte achteraan het station.

    Heeft iemand daar al portretfoto's genomen en wie wil er ideeën of voorbeelden met mij delen?

    Wat is een absolute must?

    Had ook gedacht om met de trein naar het station in Berchem te gaan en daar een paar foto's met de grafittiachtergronden te nemen.

  • #2
    Re: 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

    Voor foto's met een lange sluitertijd heb je een statief nodig.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

      denk eraan dat ze int station niet graag mensen op statief zien fotograferen, normaal moet je er toestemming voor vragen denk ik. park spoornoord is ook heel mooi voor graffiti in je achtergrond.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.


        1tje van heel lang geleden in het station, daar ergens op de onderste verdieping.
        Heb toen toch een dik uur geshoot daar, met een statief en softbox

        Comment


        • #5
          Re: 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

          enkele ideeen die ik zelf voor communie foto gedaan heb, ikkomhal ga in het midden op je rug liggen, laat 2 andere mensen de kinderen boven jong hangen en met de koepel als achtergrond
          2e wa je kan doen is die stenen bank an de perrons gebriuken viide kinderen op te ztten of liggen, en de groe glzen ramen als achtergrond
          3e is gewaagd maar je moet het maar vragen, zittend in een trein ,miskien vooraan.
          4e helemaal beneden waar de thalys rijd aan de verlichte zuilen, met in de achtergrond aankomende thalys ofzo

          Comment


          • #6
            Re: 2 kleine kindjes trekken in Centraal Station Antwerpen.

            Dank jullie voor de tips!!

            Comment

            Working...
            X