Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MINI & Graffiti

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MINI & Graffiti


    Jammer genoeg overbelicht achteraan, it needs some photoshop magic..
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Re: MINI & Graffiti

    Kaas heb ik er nog niet van gegeten, dat grijs samen met kleur in de foto. Bij deze komt de graffiti dan ook goed naar voor met de bewerking.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: MINI & Graffiti

      Mooi als productfotografie!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: MINI & Graffiti

        Leuk gedaan. Niet iedereen kan deze stijl smaken, maar mij ligt het wel.
        Ik denk dat er nog een stukje graffiti zichtbaar is door het venster. Deze zou ik ook in kleur laten. (een strook net boven de hoofdsteunen)

        Comment


        • #5
          Re: MINI & Graffiti

          bedankt voor de feedback.

          @YoeriV, inderdaad er is nog een klein stukje graffiti zichtbaar door de ramen van de wagen. Ik had het zelf ook al gezien en was aan het twijfelen om dit al dan niet ingekleurd te houden. Zal de andere optie ook eens lichten en eens zien wat het beste resultaat geeft.
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Re: MINI & Graffiti

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Mooi als productfotografie!
            Voor de Graffiti of voor de Mini?
            Leuk gedaan maar ben er niet zo wild van, aangezien ik niet weet wat het belangrijkste is.
            Is het de mini of de Graffiti

            Comment


            • #7
              Re: MINI & Graffiti

              Het is zeker en vast een foto waar je langer blijft naar kijken, zo'n graffiti muur zorgt dikwijls voor een aantrekkelijke achtergrond.
              Maar ik moet wel zeggen dat ik het geheel nogal grijzig, een beetje soft vind terwijl ik mij eerder een hardere "bad ass" look zou voorstellen.

              Ik weet niet of je gebruik hebt gemaakt van een polarisatiefilter? Het zou de reflectie in de auto (deels) hebben weggewerkt, de kleuren worden dan ook iets verzadigder en ik denk dat je dan ook van die overbelichting achteraan op het koetswerk verlost had kunnen zijn omdat de reflectie dan deels weg is.

              Persoonlijk zou ik het volgende in overweging nemen;

              - Volgende keer een standpunt pal voor de auto nemen (zijaanzicht uiteraard), nu word je een beetje uit het beeld geleid.
              - Is de auto rood? Ik zou in dat geval bij de zwart wit omzetting ofwel naar een roodfilter gaan zodat de auto zwart wordt ofwel groen zodat deze eerder wit wordt.
              Je kan daar gerust in de omzetting mee experimenteren.
              - Een S curve voor wat meer contrast (of levels als je dat verkiest ). Zeker de kleuren van de graffiti mogen er meer afspatten.
              - Naar smaak een beetje vignettering toepassen, zodat de auto als het ware meer "ingesloten" wordt door de omgeving. Voor mij zou het best hard mogen zijn.

              Dus over het algemeen zou ik dergelijke foto wat harder doen uitkomen.

              Maar zeker en vast een interessante foto en mijn mening is persoonlijke smaak!

              Mvg
              Gert
              Feedback is the breakfast of the champion

              website

              Comment


              • #8
                Re: MINI & Graffiti

                Bedankt voor de goeie feedback pre.
                Ik ga er verder mee aan de slag, ik ga het proberen wat ruwer/harder te maken dmv de levels aan te passen en wat vignettering toe te voegen.

                De invalshoek heb ik bewust gekozen. Een hoek van 90° tov de auto vond ik saaier als compositie.
                Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                Comment


                • #9
                  Re: MINI & Graffiti

                  Ik ben ook fan van deze stijl, maar ik had het omgekeerd geprobeerd...enkel de Mini in kleur...bij wijze van test mss toch eens proberen..?

                  Groeten,
                  Dannieken
                  Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8

                  Comment

                  Working...
                  X