Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MINI & Graffiti

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MINI & Graffiti


    Jammer genoeg overbelicht achteraan, it needs some photoshop magic..
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Re: MINI & Graffiti

    Kaas heb ik er nog niet van gegeten, dat grijs samen met kleur in de foto. Bij deze komt de graffiti dan ook goed naar voor met de bewerking.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: MINI & Graffiti

      Mooi als productfotografie!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: MINI & Graffiti

        Leuk gedaan. Niet iedereen kan deze stijl smaken, maar mij ligt het wel.
        Ik denk dat er nog een stukje graffiti zichtbaar is door het venster. Deze zou ik ook in kleur laten. (een strook net boven de hoofdsteunen)

        Comment


        • #5
          Re: MINI & Graffiti

          bedankt voor de feedback.

          @YoeriV, inderdaad er is nog een klein stukje graffiti zichtbaar door de ramen van de wagen. Ik had het zelf ook al gezien en was aan het twijfelen om dit al dan niet ingekleurd te houden. Zal de andere optie ook eens lichten en eens zien wat het beste resultaat geeft.
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Re: MINI & Graffiti

            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Mooi als productfotografie!
            Voor de Graffiti of voor de Mini?
            Leuk gedaan maar ben er niet zo wild van, aangezien ik niet weet wat het belangrijkste is.
            Is het de mini of de Graffiti

            Comment


            • #7
              Re: MINI & Graffiti