Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FT3 door de lens 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FT3 door de lens 2


    Met 'Vergane glorie' als opdracht heb ik dit uitgewerkt. Gisteren heb ik er een met veel minder DOF gepost in abstract, ik dacht dat die het beste was wat ik uit het idee ging krijgen, vandaag heb ik een hele andere setup uit geprobeerd en dit resultaat is merkelijk beter.

  • #2
    Re: FT3 door de lens 2

    Jammer dat het objectief niet mooi met het toestel gealigneerd is. Wel een leuk idee dat met veel tijd en goesting nog geperfectioneerd kan worden.
    Niet geschoten is altijd mis ...

    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

    Comment


    • #3
      Re: FT3 door de lens 2

      Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
      Jammer dat het objectief niet mooi met het toestel gealigneerd is. Wel een leuk idee dat met veel tijd en goesting nog geperfectioneerd kan worden.
      Als ik de lens mooi op lijn met de lens van de camera dan krijg ik niet de volledige body in het beeld in de lens, die lens staat niet in het midden van de body. Ik ben in totaal al enkel uren bezig om dit uit te werken. Dit is mijn beste resultaat tot nu toe. Maar iedere tip kan me dichter bij de perfecte uitwerking brengen.

      Comment


      • #4
        Re: FT3 door de lens 2

        Ik vond die abstracte al heel leuk, maar dit is beter hoor!
        (Bedankt nog voor de uitleg )
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: FT3 door de lens 2

          heel mooi idee.
          en uitvoering
          al had ik die ook liever gezien zoals ycam schreef,
          maar dan na je uitleg gelezen te hebben: dikke duim!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: FT3 door de lens 2

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            heel mooi idee.
            en uitvoering
            al had ik die ook liever gezien zoals ycam schreef,
            maar dan na je uitleg gelezen te hebben: dikke duim!
            Ik zeg ook niet dat het niet kan hé, maar mij lukt het niet. Het idee is iets waar ik later nog weleens met andere en nieuwe inzichten op verder ga werken, eventueel eens in de studio.

            Comment


            • #7
              Re: FT3 door de lens 2

              Ik kan bij iemand in de studio gaan, ze heeft 3 studio flitsen met softbox op. Heeft iemand concrete tips hoe ik die flitsen zou moeten opstellen, ik zou terug op een glasplaat werken om ook licht onderaan te krijgen.

              Comment

              Working...
              X