Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

xdrive (pro) en zelf harde schijf insteken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • xdrive (pro) en zelf harde schijf insteken

    hallo,

    wie heeft ervaring met Xdrive (pro), gekocht zonder harde schijf en heeft zelf een harde schijf erin gestopt.

    ik heb namelijk zelf nog een harde schijf liggen (8 gig), die zo eventueel hergebruikt kan worden.
    mijn exemplaar is niet geschikt ervoor=> mocht er nog iemand een oude portable HD liggen hebben... cfr mijn topic op koopjes.
    voor zij dit dit al gedaan hebben: nog enkele vraagjes...
    Welk type harde schijf moet er in ? (afmetingen ? stroomverbruik ?)
    Hoe moeilijk is dit om dit zelf te doen ?

    mvg,
    Tom
    Canon 10D

  • #2
    Opgepast: hier past enkel een HD in die ook in laptops gestoken worden (afmetingen ving je op de site van pin...), dus geen gewone HD's uit een desktop...

    Voor de rest lijkt me dat goed te doen, zal wel ongeveer hetzelfde zijn als een HD in een externe behuizing stoppen...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      alvast bedankt cooma,

      de juiste schijfdimensie vind ik echter niet bij pin...
      maar op zicht lijkt het mij dat ik een portable harde schijf nodig heb.

      zijn er al personen binnen belgiumdigital die dit avontuur reeds gedaan hebben ??

      mvg,
      Tom
      Canon 10D

      Comment


      • #4
        Ik heb er vrijdag eentje besteld een Xdrive Pro zonder HD
        heb hier nog een oude 40GB 2,5inch HD liggen dus die past er mooi in dan.

        Zal geen enkel probleem opleveren denk ik zo.
        Met vriendelijke groeten,
        Ronald
        www.konings.biz

        Comment


        • #5
          bij pin kosten die (incl verzendkosten) 116 euro.

          weet iemand de prijs bij topfoto ?
          op de site staat: prijs op aanvraag.
          (natuurlijk heb ik al een mailtje gestuurd, maar mocht iemand het weten...)

          Tom
          Canon 10D

          Comment


          • #6
            Heb zelf ook een x-drive gekocht zonder HD, zelf eentje gekocht op een computerbeurs, je moet wel aan denken dat het een laptop hd moet zijn, dus 2,5 inch en de dikte mag niet groter zijn dan 9,5 mm

            Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

            Comment


            • #7
              Heb gisteren ook een lege Xdrive pro besteld. Eerst een mailtje gestuurd naar Vasa met foto en type van HD dat ik liggen heb (travelstar) heeft ondertussen teruggemaild dat het geen probleem zou zijn maar indien er toch iets niet zou werken mag ik heel de handel terug sturen

              Comment


              • #8
                Alle, dan ben ik de enige niet, die hier regelmatig op zijn refresh button van zijn outlook zit te duwen, om te zien of er een verzend mail van pin aangekomen is

                Ik heb ook een lege x-drive pro besteld, en ik heb nog een 20 gig hd van mijn oude portable liggen, normaal mag dit geen probleem geven.
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Alle, dan ben ik de enige niet, die hier regelmatig op zijn refresh button van zijn outlook zit te duwen, om te zien of er een verzend mail van pin aangekomen is
                  Knoppeken begint hier al blauw te worden

                  Comment


                  • #10
                    Hoeveel betaalt ge ongeveer voor een x-drive pro zonder harde schijf?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Angel
                      Hoeveel betaalt ge ongeveer voor een x-drive pro zonder harde schijf?
                      86 euro en een chik, en dan nog 5 euro transport kosten bij, en nog wat fooi als het die schoon blonde van dhl is (waar mic zo over stoeft), die komt leveren dus een 100 euro
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben nog een harde schijf van 15 Gb liggen die geschikt is.
                        Je kan die krijgen als je ze komt halen in Antwerpen.

                        Groetjes, Hugoke

                        Comment


                        • #13
                          Hugoke

                          bekijk je mail.

                          Comment


                          • #14
                            hallo iedereen

                            alvast bedankt voor de massale respons.
                            ik ga deze avond aan de slag om te bestellen.

                            ingo vraagt 124 @ voor de "lege" xdrive pro. dus het zal PIN worden op voorwaarde dat die voor komende vrijdag bij mij geraakt.

                            @ hugoke... je aanbod is meer dan welkom, want mijn harde schijf van 8 gb blijkt te groot te zijn.
                            => Ik heb je dan ook een mailke gestuurd.

                            toch jammer dat ik op het werk niet continu kan belgiumdigitallen... dat zou nu eens een goede wet zijn: verplichte internettoegang op het werk, met nadruk op 1* per uur BD .

                            groetjes,
                            Tom
                            Canon 10D

                            Comment


                            • #15
                              voila,

                              bestelling is net gebeurd.
                              bedankt iedereen + mocht iemand in mijn buurt wonen die dit ding makkelijk kan installeren,... laat dan niet na een seintje te geven he.
                              Tom
                              Canon 10D

                              Comment

                              Working...
                              X