Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

    Naar wat de eigenaar vertelde zouden er maar 2.000 stuks van gemaakt zijn zijn en kosten nu € 440.000,-.
    Deze is een remake op een chassis uit 1991 zo vertelde de eigenaar mij. Wellicht weet er iemand uit de groep veel meer over dit model Porsche?



    Up naar aanleiding van de reacties:



    Iso 320
    f7.1
    1/40 sec
    40mm
    Last edited by Chauffeur; 29 december 2013, 16:12.
    Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

  • #2
    Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

    Deze informatie heb ik nog van de eigenaar ontvangen:

    De wagen is een Porsche 911 (subtype 964) Turbo van 1991. De motor is een 3,3 liter met enkele turbo, die 320 pk levert. De wagen in kwestie is geprepareerd voor circuitgebruik, met verlaagde RS-ophanging (met verstelbare Bilsteins), halve rolkooi, Recaro's en 4-puntsgordels. De velgen zijn originele Porsche Speedline velgen.
    Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

    Comment


    • #3
      Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

      Mooi contrast tussen de auto en de achtergrond, twee werelden ontmoeten elkaar.
      De constructie van het dak zou ik afcroppen
      Ietsjes verscherpen
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

        mooi
        en hij blinkt meer dan mijn niet-Porsche.
        voor mij mocht er toch iets meer contrast tussen de wagen en de achtergrond
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

          Volg hier Robby in de commentaar.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

            Bwa zou toch beter tot zijn recht komen op mijn oprit en de sleutel in mijn zak. Zou zoiets niet houden, verkopen en mijn wishlist afwerken.
            Ot mooi. Volg robby wel

            Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

              Dank voor de reacties en de tips, ik heb een update geplaatst.
              Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

              Comment


              • #8
                Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

                Heel goed , die update. Kijkt prettiger!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel.

                  Bedankt voor de moeite, vind ik wel beter zo.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

                    Voor mij oogt deze foto iets te druk. Nu weet ik niet echt wat het onderwerp is, de auto of de graffiti.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

                      uppie is veel beter.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

                        Die van de kerncentrale betalen hun personeel blijkbaar goed

                        Toffe opname - de bewerking is inderdaad beter
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een toevallige ontmoeting met een speciaal model vanmiddag in Doel. + UP

                          Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                          Voor mij oogt deze foto iets te druk. Nu weet ik niet echt wat het onderwerp is, de auto of de graffiti.
                          Dat is dan wat ik bedoel met mooi contrast tussen twee verschillende werelden.
                          Het gevecht tussen de wagen die altijd alle aandacht krijgt en de grafitti die nu deftig wat weerwerk geeft en wat mij betreft is er volgens mij geen winnaar. Alhoewel als je als grafitti u op de zelfde hoogte kunt stellen als de wagen dan ben je eigenlijk een winnaar
                          Robby BB
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

                          Comment

                          Working...
                          X