Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussen les Tas de Pois

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tussen les Tas de Pois

    Wegens het overdonderende succes van mijn vorige 'zeefoto' (speciale dank aan de vijf schrijvers ) blijf ik ook met dit nieuwe topic de zee trouw.
    En direct maar twee, ééntje in kleur de andere omgezet omdat er ik de kleuren sowieso niet veel kleur zit.
    Ik lees wel naar welke jullie voorkeur uitgaat.

    PS Les Tas de Pois, deze eilandjes worden Hoopjes Erwten genoemd.....als jullie er hoopjes erwten in zien ????





    Groetjes

  • #2
    Re: Tussen les Tas de Pois

    vind ik nu niet echt een van je betere.
    ik heb zelfs de indruk dat je horizon schuin staat (maar dat zal zo wel niet zijn - kan het hier niet controleren, want ben bezig op de laptop - want mijn harde schijven heb ik uit mijn pc gehaald om te laten inbouwen in mijn nieuw spel)
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Tussen les Tas de Pois

      Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      vind ik nu niet echt een van je betere.
      ik heb zelfs de indruk dat je horizon schuin staat (maar dat zal zo wel niet zijn - kan het hier niet controleren, want ben bezig op de laptop - want mijn harde schijven heb ik uit mijn pc gehaald om te laten inbouwen in mijn nieuw spel)
      Geen van mijn beste, zou goed kunnen, maar zo leer ik misschien nog wat bij, want zonder reacties, of met weinig reacties, dat bekijk ik als zijnde dat er weinig slechte zaken over te vertellen vallen, maw dat het een heel goede foto is dus .
      Je kan het beter van de positieve kant bekijken dan te denken, dat hij zo slecht is dat men er geen woorden wil aan vuilmaken hé.

      Het feit dat er links aan de horizon tot ongeveer 1/3 ver een smalle landstrook te zien is werkt het 'schuinzien' misschien wel in de hand ?
      Veel succes nog met je nieuw spel.

      Comment


      • #4
        Re: Tussen les Tas de Pois

        Ik vind ze mooi: rustige compo levert een aangenaam kijkende foto op. Bij mij een voorkeur voor de (zacht)gekleurde versie.
        Niet geschoten is altijd mis ...

        Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

        Comment


        • #5
          Re: Tussen les Tas de Pois

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          .......
          Je kan het beter van de positieve kant bekijken dan te denken, dat hij zo slecht is dat men er geen woorden wil aan vuilmaken hé.
          .
          of....omdat men er graag een exif bij vermeld ziet om wat gerichter comment te kunnen geven.
          ----
          ga nu voor de tweede.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Tussen les Tas de Pois

            Mijn voorkeur voor de zachte kleurenversie.
            Dat zeilbootje toont mooi hoe enorm die rotsen zijn.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Tussen les Tas de Pois

              Een ferme dank aan de schrijvers.
              Groetjes

              Comment

              Working...
              X