Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phishing Apple account?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phishing Apple account?



    Dit kreeg ik vandaag per mail, met daaronder een "apple.html"
    Ik vermoed phishing?
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

  • #2
    Re: Phishing Apple account?

    Ik heb niets met Apple te maken (ik heb geen MAC, Iphone, Ipad...), en hier zat er ook zo eentje in de mailbox, ik heb gewoon de afzender geblokkeerd (bij sommige van die spammers helpt dat)...

    Als jij van Apple een mail krijgt, dan zal je naam er zeker in staan, is dat niet het geval, dan is het 100% zeker een mail die niet van Apple zelf komt.
    Alle mails met "dear client, customer..." verwijder ik meteen, en ik klik nooit op een link die er bij zit.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Phishing Apple account?

      Stomme vraag/aanvulling misschien, maar is het vrouwelijke (Engels) van "Dear Client" niet "Dear Client"? En niet "deare cliente"?

      En dan zijn er nog wat taalfouten: "why you email he sent?" ??? "Waarom uw email hij verzenden?"

      En "the sending of this email apllies when the date of expiration of your account will terminate" of "het versturen van deze e-mail is van toepassing wanneer de vervaldatum van uw account zal worden beëindigd". Rare bewoordingen als je het mij vraagt.

      Hmmm.

      Comment


      • #4
        Re: Phishing Apple account?

        Phishing all the way. Zoiets wordt NOOIT verstuurd door een firma.

        Sent from my HTC One max using Tapatalk

        Comment

        Working...
        X