Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TCM...jammer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TCM...jammer





    omdat al die praatprogramma's mij geen lap interesseren kijk/keek (oa) ik redelijk veel naar die zender...
    Last edited by toerist; 25 december 2013, 19:39.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: TCM...jammer

    Jammer ja.
    Ik zie graag oudere films;
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: TCM...jammer

      Hoeveel keer hebben ze "Where Eagles Dare" al niet uitgezonden? Ik ben de tel kwijt.
      Salut TCM, andere en betere.
      De andere helft van mijn bed is wel pisnijdig op TN, het is/was haar lieveling zender.
      Ondertussen is Sport 10 ook al riebedebie.
      En Sporting Telenet is tegenwoordig ook meer Engels dan Nederlands aan het worden.
      Prime tenslotte begint meer en meer op het vroegere Canal+ te gelijken, wat het eigenlijk ook is, 2 à 4 nieuwe films per maand de rest zie je ook elfendertig keer de revue passeren.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: TCM...jammer

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Hoeveel keer hebben ze "Where Eagles Dare" al niet uitgezonden? Ik ben de tel kwijt.
        Salut TCM, andere en betere.
        De andere helft van mijn bed is wel pisnijdig op TN, het is/was haar lieveling zender.
        Ondertussen is Sport 10 ook al riebedebie.
        En Sporting Telenet is tegenwoordig ook meer Engels dan Nederlands aan het worden.
        Prime tenslotte begint meer en meer op het vroegere Canal+ te gelijken, wat het eigenlijk ook is, 2 à 4 nieuwe films per maand de rest zie je ook elfendertig keer de revue passeren.
        Wat er nu wel is is dat je de film mooi vond als je meermaals gekeken hebt he
        Ik mis het wel die goede oude fims.

        Comment


        • #5
          Re: TCM...jammer

          Yep, die film was mooi, maar ik heb die geen twee keer bekeken.
          BTW, ik hou niet van die ouderwetse blablabla films. Eindeloos salon geklets is niet aan mij besteed.
          Ik zie graag thillers, actie (niet overdreven geschiet en auto's die ontploffen als ware een hele benzine depot) en oorlog.
          Wat ik niet graag zie zijn films waar je al na vijf minuten weet hoe die zal eindigen. (The End, Fin, Ende enz. eindigen ze allemaal zeker.)
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: TCM...jammer

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Hoeveel keer hebben ze "Where Eagles Dare" al niet uitgezonden? Ik ben de tel kwijt.
            Salut TCM, andere en betere.
            De andere helft van mijn bed is wel pisnijdig op TN, het is/was haar lieveling zender.
            Ondertussen is Sport 10 ook al riebedebie.
            En Sporting Telenet is tegenwoordig ook meer Engels dan Nederlands aan het worden.
            Prime tenslotte begint meer en meer op het vroegere Canal+ te gelijken, wat het eigenlijk ook is, 2 à 4 nieuwe films per maand de rest zie je ook elfendertig keer de revue passeren.
            Telenet heeft er deze keer niets mee te maken (noch Belgacom). Het is dus de producent (Turner Broadcasting Systems) zelf die stopt met de nederlandstalige versie van TCM wegens te weinig succes. En wat niet meer aangeboden wordt, kunnen ze moeilijk nog uitzenden...
            Groeten,

            Polleke

            Comment


            • #7
              Re: TCM...jammer

              Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Telenet heeft er deze keer niets mee te maken (noch Belgacom). Het is dus de producent (Turner Broadcasting Systems) zelf die stopt met de nederlandstalige versie van TCM wegens te weinig succes. En wat niet meer aangeboden wordt, kunnen ze moeilijk nog uitzenden...
              Ja blijkbaar hebben de Pfaffs en Astrid Bryan meer succes/sukses/suxes
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: TCM...jammer

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Ja blijkbaar hebben de Pfaffs en Astrid Bryan meer succes/sukses/suxes
                Toch nog een makker gevonden in dezelfde strijd
                De Pfaffs ging nog héél eventjes maar die Astrid, wat heeft die te vertellen eigenlijk.
                En je ziet ze elke dag in de media: met den John, zonder den John; op de sofa, achter de gordijnen; ik zeg maar iets.
                Enorme nieuwswaarde dus
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: TCM...jammer

                  Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                  Telenet heeft er deze keer niets mee te maken (noch Belgacom). Het is dus de producent (Turner Broadcasting Systems) zelf die stopt met de nederlandstalige versie van TCM wegens te weinig succes. En wat niet meer aangeboden wordt, kunnen ze moeilijk nog uitzenden...
                  Dat heb ik ook gelezen polleke, maar TCM zit in een betalend pakket bij ons en dan zou je toch iets anders voor in de plaats mogen verwachten van TN.
                  Soit, mij interesseert TCM eigenlijk niet, maar mijn echtgenote ziet wel graag die oude films.
                  Volgende week eens bellen naar TN wat er in de plaats gaat komen, komt er niets in de plaats dan wordt dit pakket alvast afgeschaft.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: TCM...jammer

                    Ik behoud dat nog, want MGM en SyFy zijn er nog + nog wat extra discovery's
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment

                    Working...
                    X