Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cityscape R'dam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cityscape R'dam

    Rotterdam tijdens het blauwe 'uurtje'. windstoten tot 100km per uur en regen maakten het er niet gemakkelijk op.
    Toch erin geslaagd om een sluitertijd van 30 sec te verkrijgen voor beweging in de wolken en 'stilstaand' water. (f16, iso 100 , 35mm)

    - Photography made me look at things differently -


  • #2
    Re: Cityscape R'dam

    Erg, erg mooi. Zulke beelden trekken steeds mijn aandacht.
    Ik weet niet wat er rechts nog verder te zien was, maar misschien had ik liever daar wat meer van gezien dan de kleine huisjes en bomen links in beeld.
    Eventueel nog een kleine perspectief correctie toepassen zodat de gebouwen niet naar binnen vallen.

    Comment


    • #3
      Re: Cityscape R'dam

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Erg, erg mooi. Zulke beelden trekken steeds mijn aandacht.
      Ik weet niet wat er rechts nog verder te zien was, maar misschien had ik liever daar wat meer van gezien dan de kleine huisjes en bomen links in beeld.
      Eventueel nog een kleine perspectief correctie toepassen zodat de gebouwen niet naar binnen vallen.
      Neen, meer naar rechts was niet echt de moeite.
      Bedankt voor je reactie , even die correctie toepassen dan
      - Photography made me look at things differently -

      Comment


      • #4
        Re: Cityscape R'dam

        Amaai, dertig seconden bij zulke weeromstandigheden is niet evident.
        Persoonlijk zou ik links croppen tussen die twee bomen in en het grote gebouw rechtzetten (je weet hoe het moet hé).
        Kader is ook erg zwaar vind ik.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Cityscape R'dam

          Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
          Neen, meer naar rechts was niet echt de moeite.
          Bedankt voor je reactie , even die correctie toepassen dan
          Inderdaad rechts staat er niet echt meer iets dat de moeite is maar het was wel beter geweest voor je compo denk ik. Nu staat de zwaan nogal centraal, iets meer opzij geeft misschien een beter beeld.
          Wel mooi belicht, zoals ik het me herinner was het niet makkelijk door de grote lichtverschillen.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Cityscape R'dam

            Niet zoveel aan tot te voegen. Een mooie "blauw uur" foto.
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Cityscape R'dam

              Denk dat er velen zullen zeggen: " Het blauwe uur kan zo aan de muur ".
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Cityscape R'dam

                Mooi, Niels!
                De compo vind ik wel wat aan de drukke kant (doordat de Erasmusbrug voor een flatgebouw staat).
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Cityscape R'dam

                  Knappe registratie. Ik zou niets croppen, maar als het opnieuw kom had ik liever de spantoren en los zien staan van de flat die er nu achter staat. Maar misschien was dat ook wel niet mogelijk.... Toch een knappe prestatie
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cityscape R'dam

                    Bedankt voor de reacties ! Jullie hebben gelijken, foto beter gemaakt van de andere kant, nu ik het nog eens herbekijk
                    - Photography made me look at things differently -

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cityscape R'dam

                      prachtige opname

                      Comment

                      Working...
                      X