Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de Apple kenners

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag aan de Apple kenners

    Wat is een redelijke ( zowel voor de verkoper als de koper ) prijs voor een iPhone 4 16GB. ( zonder gebruikssporen )
    Ik zie dat ze voor de 4S 8GB al 399 euro nieuw vragen.
    Ik wil voorkomen dat ik belachelijke biedingen krijg, maar anderzijds wil ik een correcte prijs aanbieden. Op Tweedehandsforums wordt ik niet echt veel wijzer.
    Normaal vraag ik zulke dingen hier niet, maar anders gaat ie naar de dochter. Ware het niet dat die met de regelmaat van de klok een gsm doet sneuvelen....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Vraag aan de Apple kenners

    Als je zoekterm Iphone 4 invult op 2dehands.be zie je al na een pagina of 3 dat je zeker niet meer dan € 300 zal mogen verwachten.
    Want wie is het doelpubliek van een tweedehandse 4 ? Mensen die een koopje willen doen ten kosten van performantie.
    Last edited by trbt555; 23 december 2013, 14:28. Reden: dikke vingers

    Comment


    • #3
      Re: Vraag aan de Apple kenners



      240€ voor een gebruikte , en 280€ voor een gebruikte (refurbished) met nieuwe glasplaten en 1 jaar garantie.

      Van particulier tot particulier (en dus meestal zonder garantie) vrees ik maximaal 200€.

      Comment


      • #4
        Re: Vraag aan de Apple kenners

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Wat is een redelijke ( zowel voor de verkoper als de koper ) prijs voor een iPhone 4 16GB. ( zonder gebruikssporen )
        Ik zie dat ze voor de 4S 8GB al 399 euro nieuw vragen.
        Ik heb ook zo ene, en daar heb ik nieuw een jaar geleden 599 euro voor betaald, dan vind ik 399 euro toch wat veel, als ge weet dat electronica na aankoop snel daalt in prijs.
        De mijne doe ik niet weg, het is de eerste Gsm waar ik van tevreden ben.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Vraag aan de Apple kenners

          Kijk eens op eBay wat die gaan.
          Volg er een paar, en dan weet je het snel.

          Ik heb mijn iPad1 32GB te koop gezet op eBay, nadat ik zag dat ze meestal rond de 150€ gaan.
          Voor iets waar zeker vraag naar is, start ik dan ook op 1€.

          Comment


          • #6
            Re: Vraag aan de Apple kenners

            Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
            Ik heb ook zo ene, en daar heb ik nieuw een jaar geleden 599 euro voor betaald, dan vind ik 399 euro toch wat veel, als ge weet dat electronica na aankoop snel daalt in prijs.
            De mijne doe ik niet weg, het is de eerste Gsm waar ik van tevreden ben.
            Mijn schoonzoon heeft in augustus 699€ betaald voor zijn Blacberry. Nu staat hetzelfde model overal 399€.

            Comment


            • #7
              Re: Vraag aan de Apple kenners

              Bedankt, ik zal es proberen hé. Anders gaat ie naar de dochter en dan fingers crossed dat hij toch effe meegaat.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Vraag aan de Apple kenners

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                Wat is een redelijke ( zowel voor de verkoper als de koper ) prijs voor een iPhone 4 16GB. ( zonder gebruikssporen )
                Ik zie dat ze voor de 4S 8GB al 399 euro nieuw vragen.
                Ik wil voorkomen dat ik belachelijke biedingen krijg, maar anderzijds wil ik een correcte prijs aanbieden. Op Tweedehandsforums wordt ik niet echt veel wijzer.
                Normaal vraag ik zulke dingen hier niet, maar anders gaat ie naar de dochter. Ware het niet dat die met de regelmaat van de klok een gsm doet sneuvelen....
                Die 399,- is dan wel inclusief een waardebon van 25,- euro voor de apple store (aanbieding makro). Daarenboven is het verschil tussen de 4 en 4S toch beduidend hoor, in ieder geval van groter belang dan het verschil tussen 8 of 16gb. Maar hey, wie niet (vr)(w)aagt...? ;-)

                Ik ben zelf geen Apple adept maar ik weet wel dat dat het enige merk is wat ik zonder aarzelen tweedehands durf te kopen. We hebben hier van het nichtje een 'stokoude' iPod (2de of 3de generatie) op de kop kunnen tikken. Dat ding werkt dus nog perfect zonder haperen of snelheidsverlies, ook de batterij gaat nog lang mee. Kwaliteit is het dus, dat weet ik wel zeker!

                Daarom ook dat vorige modellen zo vlotjes van de hand gaan want de nieuwste modellen vind ik - ondanks de superieure kwaliteit - toch wat te overpriced. Maar een vorig model met aanzienlijke korting is toch wel een koopje hoor...

                Comment


                • #9
                  Re: Vraag aan de Apple kenners

                  Je blijft 399 betalen voor die 4s met slechts 8GB.
                  Ja je "krijgt" 25 euro iTunes krediet, maar je foon moet je toch 399 betalen. Slim van Apple hé.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment

                  Working...
                  X