Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a77 aan 661 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • a77 aan 661 euro

    Te mooi om waar te zijn?? Zonder verzendkosten.


    Iemand hiermee bekent?
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

  • #2
    Re: a77 aan 661 euro

    Er staan toch een paar foutjes bij de productbeschrijving, min. iso100 moet iso50 zijn, max 8fps ipv 12fps. Ik zou daar eens naartoe bellen en zien wie je aan de lijn krijgt. Die winkel is mij onbekend.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: a77 aan 661 euro

      zal waarschijnlijk wel te mooi om waar te zijn.
      als iets veel goedkoper is ......
      D610 aan € 1350,00
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

      Comment


      • #4
        Re: a77 aan 661 euro

        na verschillende keren bellen eindelijk binnengeraakt. Kreeg een dame aan de lijn in zeer gebrekkig Engels en Aziatische tongval die mij weinig uitleg kon geven. Heb de tel. maar terug ingelegd. Had ondertussen al wat gegoogled en deze site blijkt inderdaad ook niet te deugen.
        Afblijven dus.
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: a77 aan 661 euro

          Tegenwoordig moet men serieus oppassen op internet, vooral webwinkels die totaal niet deugen.
          Het is veel te gemakkelijk om een webwinkel aan te maken en mensen hun geld te stelen. Spijtig genoeg is er hierop nog veel te weinig controle.
          Het beste wat je kunt doen als je niet zeker bent, zijn reviews opzoeken van de webwinkel. Als je niets vind, mag je al ver zeker zijn dat er iets mis is.
          Wat je ook nog kunt doen is de webadres nagaan: http://www.dns.be/ (bestaat voor elke land).
          En wat je dan ook nog kunt doen is de prijs vergelijken met echte (web)winkels, zoals coolblue, foto konijnenberg, kamera express, digital rev, amazon, ...
          Sony SLT-A65V 18-55mm - Sony DT 50mm F1.8 SAM - Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro
          GoPro Hero 3 Black edition

          Comment

          Working...
          X