Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geduld loont :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geduld loont :-)


    Little shrimp by Stevensquid, on Flickr

    Geduld werd beloont Ik zag het kleintje zitten in profiel en bleef wachten tot er een volwassen "regenbooggarnaal" erbij kwam zitten. Zo om te kunnen tonen hoe klein het wel is. Bleef mooi stil zitten. Iso verlaagt naar 200 en mijn diafragma kunnen op 2,8 zetten. Garnaaltje is zo klein dat het past in die kleine DOF. Achteraf op het grote scherm zag ik het leuke 'extraatje' de 2de kleine garnaal aan de binnenkant van de boog net voorbij de DOF.
    Ik ben héél blij met deze foto, denk de beste uit mijn aquarium reeks tot nu toe :-)
    Foto is genomen met een Nikon d3100 en een sigma 105mm macro lens.

    Bij interesse of verveling kan je een kijkje nemen op mijn site
    Explore The Squid’s 756 photos on Flickr!

    Of volg me via Twitter op
    https://twitter.com/StudioSkwit
    Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
    www.flickr.com/photos/stevensquid

  • #2
    Re: Geduld loont :-)

    Stilletjes hier op mijn beste uit de reeks me dunkt :-)
    Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
    www.flickr.com/photos/stevensquid

    Comment


    • #3
      Re: Geduld loont :-)

      zal je een eerlijk antwoord geven
      je kleine garnaal staat er mooi scherp op
      maar er zijn te veel storende elementen in je foto
      de poten van je grote garnaal trekken te veel aandacht alsook het zeer lichte blad achter je kleintje
      de ring op zich vindt ik dan weer niet zo storend omdat er nog een kleintje aan de binnenkant zit
      als je dit los op een mooie rustige BG had,dan was het een heel mooie geweest
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Geduld loont :-)

        Hey, bedankt voor je reactie, ik volg je behalve die poten van die groten, naar mijn mening toont dit hoe klein het kleintje wel is.
        En ja die BG het is nu éénmaal een aquarium. Kan er geen gekleurd blad ofzo achter houden tijdens het fotograferen.
        Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
        www.flickr.com/photos/stevensquid

        Comment

        Working...
        X