Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

December 2013 & Januari 2014 - Kerstverlichting - Leuven (binnenstad)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • December 2013 & Januari 2014 - Kerstverlichting - Leuven (binnenstad)

    De kerstverlichting in Leuven schijnt dit jaar ook weer de moeite te zijn - op mijn zelfvervaardigde kerstkaarten prijkt die van vorig jaar (er was een goed aanbod op foto.com - dat kon ik niet laten liggen) - een soort van clone van een toeristische kaart dit jaar. Enkel en alleen de kerstverlichting loont de moeite.

    Nu zit je met die vervelende kerstmarkt (leuk voor wie graag shopt - maar wacht tot na kerstmis tot die ellende afgebroken is - zodat je zeker op 't plein voor de centrale bibliotheek uw hartje kan ophalen) - de centrale bib is verlicht - en de bomen eromheen, de balon van de jaartallen...

    Vergeet ook de buurt van 't station niet, de oude markt, met de kotmadam - het maria-artois-plein (in de buurt van de stella - richting aarschot/mechelen)...
    De stationsbuurt, stadhuis, zijn de moeite (al durven <censored> hun camionette in uw zicht op het stadhuis te plaatsen - deze keer heb ik een gsm mee - de takediensten moeten ook leven).

    Er is wat verlichting ook op de staketsels van de boten in de vaartkom - leuk als je in de buurt bent, maar niet de moeite om speciaal voor te rijden.

    Vul aub aan waar 't de moeite loont in de buurt - want zelf heb ik nog niet veel tijd gehad om van te genieten - laat staan eens rond te lopen - zeker ook in de buurt van 't leuvense.

  • #2
    Re: Kerstverlichting in Leuven (binnenstad)

    Aan de Dijleterassen tegenover de Academie in de Dirk Boutslaan.
    Het Rector De Somerplein (het vroegere Fochplein) op het eind van de Bondgenotenlaan.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment

    Working...
    X