Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screen protector voor mark5dIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Screen protector voor mark5dIII

    Zijn er onder de mark5dIII gebruikers personen die een screen protector voor het lcd scherm gebruiken of is dit niet nodig?

  • #2
    Re: Screen protector voor mark5dIII

    Oorspronkelijk geplaatst door Kai57 Bekijk bericht
    Zijn er onder de mark5dIII gebruikers personen die een screen protector voor het lcd scherm gebruiken of is dit niet nodig?
    is niet nodig denk ik , heeft een krasvrij glas ingebouwd al protector denk ik ??

    Comment


    • #3
      Re: Screen protector voor mark5dIII

      Hello,
      kijk naar:



      groetjes
      Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

      Comment


      • #4
        Re: Screen protector voor mark5dIII

        Ik heb op nog geen enkele Canon camera ooit een screen protector gebruikt, en op geen enkel schermpje is er ooit een kras gekomen.
        Misschien heb ik geluk gehad, maar ik denk eerder dat die schermpjes toch redelijk wat kunnen verdragen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Screen protector voor mark5dIII

          Schermpje van 5DIII is echt wel van zeer goede kwaliteit. Mi beter als dat van mijn vorige 7D en 60D.
          Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

          Comment


          • #6
            Re: Screen protector voor mark5dIII

            ik heb vorige week een easycover gekocht voor mijn 5dmkIII en daar zit een plexi schermpje bij dat vastgezet wordt in de easycover en niet gekleeft op het schermpje van de camera.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Screen protector voor mark5dIII

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              ik heb vorige week een easycover gekocht voor mijn 5dmkIII en daar zit een plexi schermpje bij dat vastgezet wordt in de easycover en niet gekleeft op het schermpje van de camera.
              Ik vraag me af waarom iemand zo een easycover koopt?
              Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

              Comment


              • #8
                Re: Screen protector voor mark5dIII

                Bij mij staat dit er voor,GGS Larmor Screen Protectors Canon 5D MKIII.
                Is dat nu nodig?
                Wat ik wel ervaar is dat ik niet merk dat er iets voorstaat, en ja geen krassen.
                MVG. Hugo

                Comment


                • #9
                  Re: Screen protector voor mark5dIII

                  Zelf koop ik altijd bescherming - maar ik durf me niet uitspreken of dit nu nodig is of niet. Nu in china maakt men dat voor een paar euro - dus, waarom zouden we daar naar kijken?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Screen protector voor mark5dIII

                    ik heb al verhalen gehoord van risidu dat achterblijft bij verwijderen en zelfs dat het ingebouwde glas mee eruitkomt bij het verwijderen van de gekochte bescherming. En het eerste glas is al bescherming.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Screen protector voor mark5dIII

                      Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                      Ik vraag me af waarom iemand zo een easycover koopt?
                      omdat het het sluiter- en spiegellawaai nog wat meer onderdrukt en omdat ik heel nonchalant omga met mijn materiaal. Baat het niet het schaad zeker niet :-) en voor de prijs moet je het niet laten.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment

                      Working...
                      X