Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panono 360°x360° panorama camera!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panono 360°x360° panorama camera!

    Hallo allemaal,

    Als foto enthousiast was ik meteen geïntrigeerd door deze camera, die voor alle duidelijkheid nog geen realiteit is! Dat laatste is deels de reden waarom ik dit hier post, waarmee ik hoop geen forumregels te breken!

    Deze camera is echt een buitenbeentje: hij bestaat uit 36 lensjes en maakt volledige panorama's 360°x360° van 72 megapixel die sterk lijken op Google Streetview foto's! Ik probeer zelf wel eens panorama's te maken, maar deze zijn nooit 360°, kosten toch wat tijd om te maken en zijn moeilijk te bewonderen op een gewoon scherm.

    Nochtans is de camera voorlopig geen realiteit! Het betreft een prototype. Een consumentenversie zal gemaakt worden wanneer men voldoende fondsen kan verzamelen. En het is hier dat foto ethousiastelingen kunnen helpen: je kan zo'n camera pre-orderen waardoor je dat geld bijdraagt! Bereikt men het vooropgestelde doel dan wordt de camera realiteit en heb je hem aan een 100$ goedkoper dan de winkelversie. Behaalt men dat doel niet krijg je gewoon je geld terug!

    Ik post dit hier omdat ik dit initiatief natuurlijk realiteit wil zien worden. Ik heb bijgedragen!

    Meer over deze camera kan je hier te weten komen!

    http://www.panono.com/ballcamera/

    En hier kan je bestellen.

    http://www.indiegogo.com/projects/pa...ic-ball-camera


    Laat eens weten, wat denken jullie van dit initiatief?
    Nikon D90 - Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 - Sigma 70-300mm f4-5.6 - Statief König KN-Tripod60 - Statief König KN-Tripod17

  • #2
    Re: Panono 360°x360° panorama camera!

    Hallo!

    Geen reactie hier... toch nog even deze camera onder de aandacht brengen! Nieuw is dat de camera geen 72 maar wel 108 Megapixel panorama's zal kunnen schieten!

    Er is momenteel 719.000 Dollar verzameld van de 900.000 die vooropgesteld worden. Het wordt dus kantje boordje om het doel te halen! Wil je zo'n camera, aarzel dan niet! Ik beloof alvast een mooie panorama foto te sharen ALS dit initiatief het natuurlijk haalt!
    Nikon D90 - Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 - Sigma 70-300mm f4-5.6 - Statief König KN-Tripod60 - Statief König KN-Tripod17

    Comment


    • #3
      Re: Panono 360°x360° panorama camera!

      Leuk, maar de foto wordt via de smartphone in the cloud gestitched, dat worden dure foto's in het buitenland met iedere keer 108pm output via de gsm...
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Panono 360°x360° panorama camera!

        Ik geloof dat de camera een 400 panorama's in het geheugen kan houden. Zou toch al een mooie buitenlandse reis moeten toelaten ;-)
        Nikon D90 - Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 - Sigma 70-300mm f4-5.6 - Statief König KN-Tripod60 - Statief König KN-Tripod17

        Comment

        Working...
        X