Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test plaatsing foto...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test plaatsing foto...

    ik ben wel benieuwd of ik een foto geplaatst krijg, sinds 1,5 jr weer terug op dit forum omdat plaatsen ve foto voor mij erg lastig was (moeilijk).
    Comment op de foto zijn natuurlijk van harte welkom, bvd Ruudt

    440951A6BC8A414D8A14AFBEBC9A543BA15F4550A6529391B1 4D9F988988
    Last edited by ruudt; 17 december 2013, 04:41. Reden: foto

  • #2
    Re: test plaatsing foto...

    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: test plaatsing foto...

      ik heb me aangemeld bij Photobucket, dan schijnt niet moeilijk te zijn, ik kom tot de foto uploaden en dan moet ik het juiste adres kopiëren???? en dat is voor mij niet te vinden hoe en waar.

      Comment


      • #4
        Re: test plaatsing foto...

        Het kan toch bijna niet missen! Dubbeklik op de foto en rechts er van komt dan een blokje met "Links to share this photo" dan wijs je de link aan welke achter IMG staat en klik, je ziet dan even "copied" verschijnen en dat is wat je aan die kant moet doen daarna kan je um hier plakken met toetscombinatie: CTRL+v

        Note: de foto moet wel in een public album staan anders zient we de foto zelf niet

        Comment


        • #5
          Re: test plaatsing foto...

          Comment


          • #6
            Re: test plaatsing foto...

            nou dat ging makkelijk….hoe is het mogelijk..bedankt allen…groet ruud

            Comment

            Working...
            X