Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapseed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snapseed

    Onlangs ontdekte ik het programma Snapseed. Ik was hier echt van onder de indruk. Momenteel heb ik een demo-versie gedownload, maar die zal binnen enkele dagen vervallen. Hoe kan ik dit programma eigenlijk aankopen? Ik begrijp het systeem niet goed. Als ik druk op de knop 'purchase' dan kom ik op een compilatie van programma's terecht waar ik niets van begrijp. Zijn er nog zo'n programma's die vrij eenvoudig zijn, voor simpele mensen zoals ik? Of was dit een toevalstreffer?

    Rafke

  • #2
    Re: Snapseed

    Is Snapseed geen 'app', en dus eigenlijk bestemd voor smartphone of tablet? Ik heb het destijds gratis kunnen downloaden voor mijn iPad, wat niet betekent dat ik het ook gebruik, want ik bewerk vooralsnog geen foto's op mijn iPad.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Snapseed

      ik heb snapseed gewoon kunnen kopen in de Appstore op mijn iMac, zalig programma voor een snelle bewerking
      Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
      www.flickr.com/photos/stevensquid

      Comment


      • #4
        Re: Snapseed

        Ik vind het in de iTunes App Store voor iPhone en iPad, maar niet voor Mac.
        Volgens dit artikel heeft Google het programma nu ingebouwd in Chrome en kun je het wel op de desktop gebruiken: http://news.softpedia.com/news/Snaps...e-382350.shtml
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Snapseed

          ik gebruik het op mijn s4, dacht dat het enkel voor phones was. voor mij de beste app qua fotobewerking die ik al gezien heb. Nuja veel gebruik ik het niet.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Snapseed

            Ik heb het ook op de iPhone, inderdaad de beste volgens mij. Volgens mij moet je dat toch kunnen vinden in de appstore op mac want de mijne had ik er dit jaar uitgehaald voor 19,99 euro of misschien was het vorig jaar.
            Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
            www.flickr.com/photos/stevensquid

            Comment


            • #7
              Re: Snapseed

              Oorspronkelijk geplaatst door stevensquid Bekijk bericht
              Ik heb het ook op de iPhone, inderdaad de beste volgens mij. Volgens mij moet je dat toch kunnen vinden in de appstore op mac want de mijne had ik er dit jaar uitgehaald voor 19,99 euro of misschien was het vorig jaar.

              Ik zoek dit programma eigenlijk voor mijn PC. Ik heb geen Mac.

              Raf

              Comment


              • #8
                Re: Snapseed

                Inderdaad gratis op mijn iPad
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Snapseed

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk bericht
                  Ik zoek dit programma eigenlijk voor mijn PC. Ik heb geen Mac.

                  Raf
                  Zie mijn post #4: beschikbaar via Google Chrome (ik vermoed ook voor PC).
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snapseed

                    Dit antwoord kreeg ik vanmorgen van Snapseed zelf:

                    Dear Raf,

                    Thank you for contacting Nik by Google. I hope you're having a great day.

                    Unfortunately, Snapseed Desktop was discontinued in March and we are no longer developing further updates for the software. To take advantage of the new HDR feature, you may download Snapseed Mobile to a compatible mobile phone or tablet.
                    If you have any further questions, please reply to this email or visit support.google.com/nikcollection to call our Customer Service Department Monday through Friday 8:30 am to 5:00 pm PST.

                    Best Regards,
                    Billy

                    Comment


                    • #11
                      Re: Snapseed

                      Aha! Dank voor dit bericht; nu weten we tenminste waar Snapseed naartoe is. En ik die dacht dat Google speciaal Nik had opgekocht omwille van Snapseed!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X