Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

    Heeft er iemand ervaring met deze gorillapod, ik zou hem vooral gebruiken voor macro.

  • #2
    Re: Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

    Nogal laag voor macro lijkt me ? Ben je niet beter met een klassiek statief ?
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

      Ik vond dit een mooie gebruikservaring : http://www.nandoonline.com/tutorials...statief01.html

      Comment


      • #4
        Re: Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

        Lijkt me nu toch niet zo interessant nadat ik lalonde link heb gelezen, weet er iemand een goed statief waar je macro mee kunt trekken ? Hij moet licht en niet te groot zijn zodat ik hem makkelijk overal mee naar toe kan nemen.

        Comment


        • #5
          Re: Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

          Is dat niet wat kortzichtig, "lalonde" is nogal eenzijdige belichting.
          Ik gebruik de zwaarste uitvoering van de JOBO, met en zonder balhoofd en ja het vergt enige oefening om er mee om te gaan. De nadelen die ze daar benoemen zijn mijn inziens "alle" te overwinnen.

          Je kan ook nog opteren voor ene bonenzak, kan je ook nog zelf maken ;-)

          Statief: "elk" wel geen middenzuil heeft, waarvan de poten dus geheel plat kunnen (gitzo, feisol, ......), zie o.a. statieven en statiefkoppen.

          Comment


          • #6
            Re: Joby Gorillapod Spiegelreflex Zoom + BH-1 Balhoofd

            Een alternatief is een Berlebach ministatief Via de link verneem je er meer over.
            Geniet van foto's maken

            Comment

            Working...
            X