Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven@night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leuven@night

    http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

  • #2
    Re: Leuven@night

    Blikvanger hier is de toren. De rest is maar vulsel. Daarom vind ik dat de toren in een rommeltje staat.
    Je gebruikt hier een deel van het raam om een kader te maken rond de toren. Ook in dat kader moet je zorgen dat het compo klopt en dat doet het wat mij betreft niet.
    De toren staat in het midden en ook weer niet, in het kleine kader. Het is niet het ene en niet het andere. Je had het gebouw ook ietsjes naar links kunnen plaatsen in het kleine kader.
    Bovenaan in het kleine kader mag er wat meer plaats zijn. De toren lijkt bijna in het kader te prikken.
    Je aantekening zou iets onopvallender mogen zijn. vooral dat wit in de nachtachtergrond valt teveel op plus dat het juist voor dat licht is geplaatst. Probeer eens een lichte kleur die in de foto voorkomt, maar dan geen wit.
    Is er nu niets goed met al die opmerkingen,natuurlijk wel. Je hebt wel een goede avond (nachtsfeer) in je foto en het idee om het venster te gebruiken als kader.
    Wat de scherpte betreft heb je volgens mij wat last van het feit dat je door glas (mischien vuil glas) fotografeerd.
    Mooi idee, maar nu nog beter uitwerken
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment

    Working...
    X