Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

    Hoi,
    Als ik mijn Nikon D7000 opzet begint deze spontaan foto's te trekken, zo maar zonder dat ik het toestel aanraak! Leuk zo'n volautomatisch toestel Als ik er lichtjes mee schud trekt deze elke keer ik schud een nieuwe foto zonder op de ontspanknop te drukken. Kan dit eventueel een instelling zijn? Ik merk dat ook de lens zich scherp stelt en het lampje voor de rode ogen begint te branden. Of zou het de ontspanknop zijn die blijft hangen? Ik heb de batterijen als eens uit het toestel gehaald en de instellingen terug op de standaard instellingen gezet maar dit helpt niet. Iemand zo al eens iets voorgehad?

  • #2
    Re: Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

    lampje rode ogen begint te branden?? sorry ik ben niet mee wat je bedoelt.
    Er is geen instelling dat je moet schudden om een foto te maken zal wel een een ander defect zijn .
    De nikonhandelaar zal u vriend worden om dit op te lossen zeker.

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

      Heb je de camera al naar standaardwaarden terug gezet?

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

        Misschien iets met de shutterknop - zandkorrel of zo - of veertje defect? Kortsluiting over de contacten van de shutter - chip die defect aan't gaan is - veel mogelijkheden eigenlijk.
        Als ie nog in garantie is - binnen doen!

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

          Misschien iets met de shutterknop - zandkorrel of zo - of veertje defect? Kortsluiting over de contacten van de shutter, of kijk de afstandsbedieingsaansluiting ook 's na, misschien pinnetjes die contact geven of zo - chip die defect aan't gaan is - veel mogelijkheden eigenlijk.
          Als ie nog in garantie is - binnen doen!

          Comment


          • #6
            Re: Probleem met Nikon D7000 ( instelling of niet?)

            Toestel al eens naar standaardwaarden terug gezet maar zonder effect. Heb het dan maar voor herstelling binnengedaan. Het was nog onder garantie dus... Ik moet er wel lang op wachten 't zal pas hersteld zijn begin februari

            Comment

            Working...
            X