Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

    http://www.studioflash.eu/nl/studiof...lootlamp.html#

    Mobiele studioflitser, 400w, met Li-ion batterij, tot 360 volledige flitsen ….?

  • #2
    Re: Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

    Klinkt wel veelbelovend...
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment


    • #3
      Re: Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

      Looks good, zal wel zijn toepassingen hebben op locatie en zo en toch ben ik er wat tegen.
      Probleem is dat die batterijen zeer duur zijn en niet lang meegaan. Na 3 a 5 jaar zijn die zeker voor de vuilbak en ben benieuwd of je tegen dan nog een vervanging zal kunnen vinden.

      Comment


      • #4
        Re: Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

        Modeling lamp... 5watt... Dan kan je net zo goed geen hebben... En een gewone reportage flits gebruiken die trouwens 9 stops gevarieerd kan worden en makkelijker meegenomen wordt...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Is dit nu de toekomst of zie ik het verkeerd

          nou ja, 't is wel een 5W LED lamp hè. Die zal vergelijkbaar zijn met een 40W ouderwetse gloeilamp. Da's inderdaad niet veel, maar altijd nog wel meer dan speedlite. En 400Ws zal de gemiddelde speedlite ook niet halen. Maar toegegeven, een speedlite neem je wel een stuk gemakkelijker mee op locatie.

          De beschikbaarheid van nieuwe accu's over een paar jaar moet ik ook nog zien. Wat dat betreft koop ik liever producten van een gerenommeerd merk als Elinchrom ofzo.
          www.indetailfotografie.nl

          Comment

          Working...
          X