Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergens in Berlijn 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ergens in Berlijn 2







    Update







    Last edited by HEYLO; 16 december 2013, 13:56.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Ergens in Berlijn 2

    jeetje..vind deze nog mooier dan de vorige.
    deze is ook zo mooi van kleur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ergens in Berlijn 2

      Vorige (rechthoek) was meer mijn ding, maar deze is natuurlijk ook mooi.
      Bekijk je foto ook eens op de zwarte achtergrond ... klein foutje aan bovenrand.

      Comment


      • #4
        Re: Ergens in Berlijn 2

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Bekijk je foto ook eens op de zwarte achtergrond ... klein foutje aan bovenrand.
        Inderdaad, slecht bijgesneden.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Ergens in Berlijn 2

          ik vind dat wel iets hebben , maar waarom staan al die teksten precies in spiegelschrift ?
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment


          • #6
            Re: Ergens in Berlijn 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
            ik vind dat wel iets hebben , maar waarom staan al die teksten precies in spiegelschrift ?
            Goed opgemerkt. Heb de foto verticaal gedraaid om de vogel ( duif ?? ) in deze positie te krijgen. Had eigenlijk 180° moeten draaien. Fout van mij.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Ergens in Berlijn 2

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Goed opgemerkt. Heb de foto verticaal gedraaid om de vogel ( duif ?? ) in deze positie te krijgen. Had eigenlijk 180° moeten draaien. Fout van mij.
              Het zou gekund hebben dat dat daar zo is hé . Daar in Berlijn hebben ze ooit wel meer rare dingen gedaan ..
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

              Comment


              • #8
                Re: Ergens in Berlijn 2

                Stoort niet echt het spiegelschrift, maar sommigen worden nieuwsgierig naar wat er staat.
                Ook een erg mooie.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Ergens in Berlijn 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Stoort niet echt het spiegelschrift, maar sommigen worden nieuwsgierig naar wat er staat.
                  Ook een erg mooie.
                  Groeten,
                  Johan
                  ik ben niet nieuwsgierig naar wat er staat , maar mij viel dit direct op en het stoort echt wel...
                  Dit is een fout(je) dat eigenlijk niet kan ... Maar das mijn mening ...
                  grts Peter
                  BD1754BE / Body & glass

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ergens in Berlijn 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                    ik ben niet nieuwsgierig naar wat er staat , maar mij viel dit direct op en het stoort echt wel...
                    Dit is een fout(je) dat eigenlijk niet kan ... Maar das mijn mening ...
                    Het is een fout en heb dit ook toegegeven. Maar of dat nu zo direct opvalt is een andere vraag. Moet je mijn inziens toch al wat inzoomen ( of een heel groot scherm hebben ). En als het direct opvalt wil het zeggen dat de foto scherp is, of niet? Zo niet zou het niet leesbaar zijn, toch?
                    Maar als dit een fout is die eigenlijk niet kan? Hoop voor u dat je nooit ergere fouten hebt gemaakt.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ergens in Berlijn 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                      Het is een fout en heb dit ook toegegeven. Maar of dat nu zo direct opvalt is een andere vraag. Moet je mijn inziens toch al wat inzoomen ( of een heel groot scherm hebben ). En als het direct opvalt wil het zeggen dat de foto scherp is, of niet? Zo niet zou het niet leesbaar zijn, toch?
                      Maar als dit een fout is die eigenlijk niet kan? Hoop voor u dat je nooit ergere fouten hebt gemaakt.
                      groot scherm met hoge resolutie hee ... en ik bekijk foto's altijd op de werkelijke grootte ('k ben detaillist zeker ? )
                      nee nee , dit is niet kwalijk bedoeld hee .... buiten dat akkefietje is de foto perfect ....
                      ikzelf zou dat na zo een kritiekje direct aangepast hebben , en ja , ook ik maak (ergere) fouten hoor , maar verbeter ze ..
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ergens in Berlijn 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                        ikzelf zou dat na zo een kritiekje direct aangepast hebben , en ja , ook ik maak (ergere) fouten hoor , maar verbeter ze ..
                        Ik ook.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment

                        Working...
                        X