Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisteren in de ochtend,landschap+up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gisteren in de ochtend,landschap+up

    De kou een beetje moeten voelen in Bourgoyen. Net voor de zon haar liet zien gemaakt.



    S 1/3 -1.00ev- F13- iso320- 18mm- spotmeting- statief gebruikt.


    Update, opgelicht + na verscherping welke ik vergeten had.
    Bedankt om te kijken.
    Last edited by Anaisje; 14 december 2013, 12:46. Reden: update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Gisteren in de ochtend,landschap

    Mooie foto, ik weet niet wat ik hier aan zou moeten veranderen of beter doen. Misschien een stuk van de lucht af tot juist boven die linker vliegtuig streep?? Maar denk dat dat eerder smaak is.



    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Gisteren in de ochtend,landschap

      vind het geheel wat aan de donkere kant.
      en stond je Beeldstabilisatie wel uit..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Gisteren in de ochtend,landschap

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        vind het geheel wat aan de donkere kant.
        en stond je Beeldstabilisatie wel uit..?
        grt,bouk.
        Yep.
        Een beetje 'Lighten shadows' kan hier goed doen mijns inziens. De vorst
        aan de grond wordt dan zichtbaarder.
        Ook mijn computerbril heeft wat twijfel aan de scherpte.
        Wel een mooi beeld.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Gisteren in de ochtend,landschap

          Bedankt om te schrijven.