Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de pruimelaar...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de pruimelaar...

    .... geen takjes uit het bos of boven een voederplaats. Gewoon, in de oude pruimenboom van de tuin. De boom die ons, jaar na jaar, vergast op de mooiste bloesems in het voorjaar, de lekkerste vruchten om confituur van te maken in de zomer en in de winter ook nog gastvrij allerlei pluimage ontvangt. Hoe schoon kan de natuur zijn...

    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: In de pruimelaar...

    Mooie opname in een natuurlijke setting,
    Het takje waar het meesje gaat opzitten is ook goed gekozen, mooi diagonaal.
    Het wit op het kopje lijkt me niet echt wit te zijn, misschien ietsjes warmer afwerken?
    Scherpte zit goed,

    Groeten,
    Raf
    Instagram

    Comment


    • #3
      Re: In de pruimelaar...

      Mooie opname Eric met veel detail
      Het takje dat wegloopt net achter de mees staat een beetje gebrekkig en zorgt daardoor voor een wat drukker beeld rond de pootjes
      De witbalans lijkt me niet te kloppen, kijk eens hoe blauw het kopje is i.p.v. zwart

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: In de pruimelaar...

        De witbalans lijkt mij ook niet te kloppen en dat is een vreemd zicht, het wit op het vogeltje is wat blauwig en dan zo'n warme achtergrond. Verder wel een mooie compositie, achtergrond, pose en veel detail.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #5
          Re: In de pruimelaar...

          Merci voor de commentaren. Blauwzweem kan wel kloppen want beschik momenteel alleen over netbook, een update zal er dus niet van komen
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

          Comment


          • #6
            Re: In de pruimelaar...

            Knap! als je deze zo kan platen zonder voedertafel.
            Zo heb ik onlangs nog een Roodborstje kunnen platen enkele dagen geleden. (nog niet hier verschenen)
            Dus heel goed shot op deze manier!
            Ik volg Sieg ivm het takje...

            Een voedertafel is noodzakelijk om meerdere soorten gemakkelijker in beeld te krijgen. Daar kan je niet omheen.
            http://500px.com/lishapics

            Comment

            Working...
            X