Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas

    Iemand suggesties voor een goede en vooral praktische fototas. Er moet in kunnen: 1 body, 1 telelens 70-200, 1 standaardlens 24-70, 1 50mm en 1 flitser. Niet te groot want dan sleur ik dat toch allemaal extra mee ...

    Bedankt!

  • #2
    Re: Fototas

    Lowepro Nova AW 200, 70€ op Amazon.de

    Comment


    • #3
      Re: Fototas

      Op volgende site kan je verschillende tassen vergelijken en ook van verschillende merken. Tevens kan je van verschillende gebruikers zien wat ze zoal in hun tas hebben zitten(aangaande foto's) zodat ge u een mooi beeld kunt vromen van welke tas geschikt is voor u.



      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: Fototas

        Voor dat zou ik een lowepro minitrekker gebruiken de AW dan . klein, licht en draagt heel goed
        Life through a lens..

        Comment


        • #5
          Re: Fototas

          Denk dat je eerst moet gaan bepalen wát voor soort tas je zoekt. Een rugtas, een slingbag, een schoudertas etc. Dan wordt een advies een stuk gerichter
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Fototas

            er is een verzameltopic voor rugzakken en zo. check sticky in dit forum deel. als het een schoudertas mag zijn gebruik ik voor hetzelfde materiaal als jij ofwel een thinktank retro 30.
            indien een slingbag mag gebruikte ik vroeger een thinktank slingomatic 20 (gaat trouwens de verkoop in wegens teveel zakken in de kast ) vind ik persoonlijk wel een super tas omdat ik er mijn camera met de 70-200 gemonteerd in krijg.
            als rugzak een lowepro vertex 100, super degelijke reeks van lowepro. heb zelf de 200. draagt heel gemakkelijk zelfs met een zware lading lenzen en cameras.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Fototas

              Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
              er is een verzameltopic voor rugzakken en zo. check sticky in dit forum deel.
              Daarom heb ik in #3 de link nog eens gezet. Zeker een aanrader om eens te bekijken.

              Grt,

              Jean-Pierre

              Comment


              • #8
                Re: Fototas

                Bedankt iedereen! Het is de Lowepro 202 AW geworden en zeer tevreden over.

                Comment

                Working...
                X