Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 100d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 100d

    Hallo iedereen,

    Ik had graag jullie mening / ervaring geweten over de Canon Eos D100 in combinatie met de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II.

    Ik ben een beginner in dit wereldje vandaar graag jullie deskundig advies.

    Uiteraad zijn ook ander voorstellen in deze prijsklasse meer dan welkom.
    Momenteel is de body te vinden aan 369€ (incl. cashback) en de lens aan 169€.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: canon eos 100d

    Aanbieding in Carrefour van 11 december tot 24 december Canon eos 600d + lens 18-55mm dc + Canon tas voor de prijs van 399 waar je nog 30 euro cash back mag aftrekken.
    Koop daarbij de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II en je hebt een mooie set waar je veel plezier gaat aan beleven.

    Comment


    • #3
      Re: canon eos 100d

      Wat de Eos 600d betreft zag ik ook volgende aanbieding: CANON 600D + 18/55 IS + EFS 50MM voor 519 euro.

      Kan iemand me meer uitleg geven over die 2e lens aub?

      Comment


      • #4
        Re: canon eos 100d

        Oorspronkelijk geplaatst door kellyvw Bekijk bericht
        Hallo iedereen,

        Ik had graag jullie mening / ervaring geweten over de Canon Eos D100 in combinatie met de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II.

        Ik ben een beginner in dit wereldje vandaar graag jullie deskundig advies.

        Uiteraad zijn ook ander voorstellen in deze prijsklasse meer dan welkom.
        Momenteel is de body te vinden aan 369€ (incl. cashback) en de lens aan 169€.



        Alvast bedankt!
        Niet doen.

        Als je gaat voor de 600D aanbieding met het oudere 18-55 lensje, koop er de 55-250 IS lens bij. Dat is ook een héél goed lensje, met meer bereik dan de tamron, met stabilisatie, enz. en kost minder dan 150 euro in de reguliere camerashop : http://www.kieskeurig.be/lens/canon/...icaties/965803