Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 100d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 100d

    Hallo iedereen,

    Ik had graag jullie mening / ervaring geweten over de Canon Eos D100 in combinatie met de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II.

    Ik ben een beginner in dit wereldje vandaar graag jullie deskundig advies.

    Uiteraad zijn ook ander voorstellen in deze prijsklasse meer dan welkom.
    Momenteel is de body te vinden aan 369€ (incl. cashback) en de lens aan 169€.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: canon eos 100d

    Aanbieding in Carrefour van 11 december tot 24 december Canon eos 600d + lens 18-55mm dc + Canon tas voor de prijs van 399 waar je nog 30 euro cash back mag aftrekken.
    Koop daarbij de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II en je hebt een mooie set waar je veel plezier gaat aan beleven.

    Comment


    • #3
      Re: canon eos 100d

      Wat de Eos 600d betreft zag ik ook volgende aanbieding: CANON 600D + 18/55 IS + EFS 50MM voor 519 euro.

      Kan iemand me meer uitleg geven over die 2e lens aub?

      Comment


      • #4
        Re: canon eos 100d

        Oorspronkelijk geplaatst door kellyvw Bekijk bericht
        Hallo iedereen,

        Ik had graag jullie mening / ervaring geweten over de Canon Eos D100 in combinatie met de Tamron 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di II.

        Ik ben een beginner in dit wereldje vandaar graag jullie deskundig advies.

        Uiteraad zijn ook ander voorstellen in deze prijsklasse meer dan welkom.
        Momenteel is de body te vinden aan 369€ (incl. cashback) en de lens aan 169€.



        Alvast bedankt!
        Niet doen.

        Als je gaat voor de 600D aanbieding met het oudere 18-55 lensje, koop er de 55-250 IS lens bij. Dat is ook een héél goed lensje, met meer bereik dan de tamron, met stabilisatie, enz. en kost minder dan 150 euro in de reguliere camerashop : http://www.kieskeurig.be/lens/canon/...icaties/965803

        Koop dat dan in de Carrefour en betaal in 12 maanden zonder kosten en interest.

        600D heeft een kantelbaar schermpje, de 100D heeft een vast schermpje maar wel touchscreen.

        Comment


        • #5
          Re: canon eos 100d

          100d is een tof cameratje, super klein en toch goei resultaten. superzoom lenzen ben ik geen voorstander van, hoe meer zoom hoe minder de kwaliteit( meestal). maar het is wat je wil en hoe streng je voor je gemaakte foto's bent.

          wat wil je er juist mee gaan doen is de vraag.
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: canon eos 100d

            Hoi iedereen:
            Ik ben in het bezit van een canon eos 100D met 2 lenzen.
            Als ik film moet ik steeds op het LCD schem kijken en niet door kijkvenstertje bovenaan.
            Als het echt zeer zonnig is buiten zie ik dat onvoldoende.
            Hoe kan ik tijdens het filmen door het kijkvenster bovenaan kijken ????
            Groeten Ramby

            Comment


            • #7
              Re: canon eos 100d

              Oorspronkelijk geplaatst door Ramby Bekijk bericht
              Hoi iedereen:
              Ik ben in het bezit van een canon eos 100D met 2 lenzen.
              Als ik film moet ik steeds op het LCD schem kijken en niet door kijkvenstertje bovenaan.
              Als het echt zeer zonnig is buiten zie ik dat onvoldoende.
              Hoe kan ik tijdens het filmen door het kijkvenster bovenaan kijken ????
              Groeten Ramby
              Tijdens het filmen is de spiegel opgeklapt, anders komt er geen beeld op de sensor.
              Bij een DSLR is het daardoor onmogelijk om door de zoeker te kijken tijdens het filmen.

              Bij een camera met een elektronische zoeker kan dat wel.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: canon eos 100d

                je hebt 'loops' die op het lcd scherm passen, hoodman maakt er goede. Eigenlijk is het een soort rubbere kap met een occulair aan(al dan niet met een extra vergroting). kan je dus in alle omstandigheden je scherm zien.
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                Comment


                • #9
                  Re: canon eos 100d

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ramby Bekijk bericht
                  Hoi iedereen:
                  Ik ben in het bezit van een canon eos 100D met 2 lenzen.
                  Als ik film moet ik steeds op het LCD schem kijken en niet door kijkvenstertje bovenaan.
                  Als het echt zeer zonnig is buiten zie ik dat onvoldoende.
                  Hoe kan ik tijdens het filmen door het kijkvenster bovenaan kijken ????
                  Groeten Ramby
                  Als je door de zoeker wilt kijken tijdens het filmen dan heb je een systeemcamera nodig, Sony A6000/A6500 ... of Fuji.

                  Een Sony SLT kan dit ook, A68 of A77II.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment


                  • #10
                    Re: canon eos 100d

                    Of een videocamera...

                    Comment

                    Working...
                    X