Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een klein radarke...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een klein radarke...

    Lang weggeweest... vele kliks verder in het toestel... hier zijn we terug...

    Shoot met opmerkingen! Dit jaar ben ik begonnen met een opleiding in Syntrawest en ben reeds een paar maandjes bezig nu.
    Om de stand van zaken eens te testen... hierbij een foto van enkele weken geleden.


    Edit: aangepaste foto met wat meer ruimte bovenaan en rekening houdende met de opmerking symmetrie.

    Last edited by Smoeky; 9 december 2013, 19:13.
    minja.be - urbexforum.org

  • #2
    Re: een klein radarke...

    Wauw !
    Minimale opmerking : kan er nog meer symetrie links en rechts ? (opmerking van eeuwige beginner)

    Comment


    • #3
      Re: een klein radarke...

      Had zelf graag wat meer spatie gezien rond de schotel, zeker aan de bovenkant.

      Comment


      • #4
        Re: een klein radarke...

        bedankt voor de views en comments.

        Direct de aanpassingen aangebracht en resultaat gepost hierboven.
        Meer ruimte bovenaan is echt niet mogelijk omdat m'n symmetrie anders kapot is. Foto stond schots en scheef en dit is een crop uit de foto.
        minja.be - urbexforum.org

        Comment


        • #5
          Re: een klein radarke...

          Door de kleuren en de lijnen krijgt het bijna iets abstracts! Mooi gedaan hoor!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: een klein radarke...

            Redelijk krap in beeld gebracht & dat is geen radar maar een satelliet (beetje beter je huiswerk maken ;-) )
            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
            Freelance bedrijfsfotograaf
            klikerdeklik hier voor mijn website!

            Comment


            • #7
              Re: een klein radarke...

              je up is idd beter,
              maar ik zou ook eens kijken naar die horizontale lijn, die zou ik, euh, horizontaal zetten
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: een klein radarke...

                ik kan bevestigen dat de lijn waarop je doelt niet horizontaal is :-p

                de lijnen en doek dat je ziet is een bol...
                http://forum.belgiumdigital.com/f52/...zy-474256.html (als de link weg moet geef maar een seintje)
                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                Freelance bedrijfsfotograaf
                klikerdeklik hier voor mijn website!

                Comment

                Working...
                X