Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diverse fotomateriaal/studio/automotive/outdoor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • diverse fotomateriaal/studio/automotive/outdoor

    kit ( enkel te samen verkocht )
    Calumet Genesis 300B ( klik )
    Calumet power port ( klik )
    Calumet 27" Beauty Dish ( klik )
    Calumet Nova Strop softbox 35x140cm ( klik )
    Calumet WT5102 koffer ( klik )
    + 2 adapters voor BD en softbox zodat je die ook kan gebruiken op elinchrom of andere Calumet producten, deze heb ik los moeten bijkopen. Ik verkoop dit allemaal samen omdat de koffer hiervoor gemaakt is. Hier een foto van de koffer met alles er in: klik
    €750

    kit ( enkel te samen verkocht )
    Calumet kruk klik
    Calumet poseer tafel klik
    Calumet frame klik
    Calumet wit/zilver doek klik
    €150

    Manfrotto 055XPROB + manfrotto 498RC2 balhoofd
    In uitstekende staat
    bod

    RIG kit
    2x suction cups van het merk Woods Power-grip
    3x Manfrotto 035 superclamps klik
    1x Manfrotto magic arm klik
    1x Manfrotto Tilt Top Head
    Zoals je kan zien zijn mijn suction cups NIET van Manfrotto. Deze keuze heb ik destijds genomen omdat ik die van Manfrotto totaal niet betrouw. Hun oppervlakte is veel kleiner dan deze van Woods, hun rubber is ook veel stijver dan die van Woods waardoor het niet steeds overal inzetbaar is op auto's. Ook kunnen die van Woods een veel grotere last aan dan die van Manfrotto wat zeker niet onbelangrijk is als je daar even een 5D II aan vasthangt en met de fysica krachten die inwerken op een buis. Deze Suction cups zijn geimporteerd uit de USA. Deze zijn niet te vinden in europa maar ze waren het geld absoluut waard. Deze hebben me inclusief importkosten iets van een 600euro gekost + nog een extra kost van de douane. Wil je iets stevigs en heel betrouwbaar, dit is het materiaal dat je nodig hebt. Foto van een suction cup gemonteerd: klik
    €700
    UnicornPictures on Facebook & Flickr
Working...
X