Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto materiaal.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto materiaal.

    Hallo,
    Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen. Heeft er al iemand aankopen gedaan bij media-koopjes.be? Want dat ziet er wel erg goedkoop uit.

  • #2
    Re: Foto materiaal.

    Van Sony ken ik de prijzen niet maar van Nikon zijn de lenzen niet speciaal goedkoper dan ergens anders.
    D800 en een goed glasservies

    Comment


    • #3
      Re: Foto materiaal.

      Deze adverteerder is alleen bereikbaar onder een mobiel nummer, maar gevestigd in een kantorengebouw bij het station in Amersfoort?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Foto materiaal.

        Registratie augustus 2013
        KVK nr klopt maar op een andere naam. Wel hetzelfde adres.
        Link paypal, bancontact Ideal niet clickable

        Betrouwbaar? Geen idee maar ik heb twijfels.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Foto materiaal.

          Als je op het adres gaat zoeken (Piet Mondriaanplein 13 te Amersfoort) kom je uit bij een NS station, waar je kennelijk ook kantoorruimte kunt huren. Volgens de KVK gegevens is de naam van de winkel Perfectelecgoods NL Ltd. Op de website van Media-koopjes.be vind je wel de NAW gegevens waar de naam P.E. Goods vermeld staat. Dit zal wel voor perfectElecGoods staan denk ik? Op de KVK inschrijving staat ook heb webadres mediarodeo.nl vermeld. Op deze site worden dezelfde soort artikelen aangeboden (wel tegen verschillen prijzen overigens).

          Ik vind deze lastig te peilen. Enerzijds lijkt het wel correct te zijn (KVK en BTW nummer etc) Het adres is volgens mij echter alleen maar een postadres. Maar waar ze dan voorraden zouden hebben is mij een raadsel. Ik probeerde net voor de gein een bestelling te plaatsen maar de website werk niet eens naar behoren

          Ik zou hier ver van weg blijven en mijn zuurverdiende centen alleen uitgeven aan betrouwbare winkels. (Konijnenberg, Cameranu, Foka, Kamera-Express, Cameratools etc etc.) Ik zou per definitie geen dure bestellingen plaatsen bij zaken die geen bezoekadres hebben.
          www.indetailfotografie.nl

          Comment

          Working...
          X