Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon of Nikon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon of Nikon

    Ik zou een digitale SLR willen kopen, om later een telelens op te kopen voor natuurfotografie. Ik ben beginner, dus niet teveel geld.
    Simpele vraag: Canon of Nikon body?

  • #2
    NIKON natuurlijk!
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

    Comment


    • #3
      CANON natuurlijk!

      Comment


      • #4
        NIKON, zonder twijfel!
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

        Comment


        • #5
          NIKON natuurlijk! The one and only!
          Nikon, Apple & Epson

          Comment


          • #6
            Even een ernstig antwoord:

            De beste keuze van dit moment is:
            - Ofwel een nieuwe Nikon D70.
            - Ofwel een tweedehandse Canon 10D.

            Indien je budget heel beperkt is zal een Canon 300D ook wel volstaan.

            Jan.

            Comment


            • #7
              Inderdaad, Canon OF Nikon

              Comment


              • #8
                Die vraag wordt hier geregeld gesteld, en op dit ogenblik zou de Nikon D70 een kleine voorsprong hebben op een 300D, maar die is dan weer wat in prijs gezakt, zodat het terug wat moeilijker wordt om te kiezen.


                (Ik heb zelf een 300D, en ben daarover heel tevreden )
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Die vragen beginnen mij nu wel echt het strot uit te komen.

                  Kunnen jullie zelf niet beslissen ?????????