Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franse bulldog 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Franse bulldog 2

    Nog eentje van Max, ditmaal al liggend. Jammer genoeg ging hij met zijn lijf weg van het licht liggen waardoor dat lijf amper licht vangt, maar aan de andere kant gaat de aandacht dan misschien meer naar de ogen toe. Het licht is nu ook harder, vermoedelijk lag hij bij deze foto wat verder weg van de softbox. Harde schaduwen, invallende kaak ... ik weet het niet, de vorige was precies beter. Heb deze ook wat moeten croppen.









    57 mm - 1/160 sec. - f/8.0 - iso 100

  • #2
    Re: Franse bulldog 2

    Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
    ik weet het niet, de vorige was precies beter. Heb deze ook wat moeten croppen.
    Toch vind ik deze beter dan je vorige.
    Wat heb je 'm hier beloofd om 'm zo te laten poseren?

    Comment


    • #3
      Re: Franse bulldog 2

      Ik weet dat het amper te geloven is, maar die pose duurde slechts enkele seconden. Mijn luide stem deed hem weer even verstenen.

      Comment


      • #4
        Re: Franse bulldog 2

        knap beestje en een zeer mooie foto!
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • #5
          Re: Franse bulldog 2

          weeral een mooi portretje
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Franse bulldog 2

            mooie look en pose.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Franse bulldog 2

              Van dezelfde kwaliteit, knap.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Franse bulldog 2

                Mooie foto. Heb je de achtergrond met photoshop zwart gemaakt of heb je daar wel degelijk zulke achtergrond fysiek staan?

                Comment


                • #9
                  Re: Franse bulldog 2

                  Ik heb een zwarte rol papier gebruikt als achtergrond, geen photoshop, enkel in lightroom wat vignet toegevoegd en de voorgrond met een graduaatfilter wat donkerder gemaakt omdat er teveel licht op viel. Photoshop heb ik wel gebruikt om de vele haartjes en vuiltjes op de ondergrond weg te poetsen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Franse bulldog 2

                    Aha ok Kheb hier ook een franse bulldog rondlopen. Poseren is ook niet echt zijn sterkste kant. Hij blijft wel zitten maar vertikt om te kijken als ik fototoestel vast heb! lol!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Franse bulldog 2

                      Bulletje staat er mooi op zo.
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Franse bulldog 2

                        Ik keer telkens toch terug naar deze. Erg mooi portret. Ik ben fan. Het is bijna alsof deze hond een menselijke blik heeft.

                        Deze doet mij qua stijl erg denken aan een reeks die door een student van Narafi gemaakt werd: http://www.fotonarafi.com/Johan-Vandenbussche
                        http://kasper.photography & Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Franse bulldog 2

                          Idem als de vorige .
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Franse bulldog 2

                            Bedankt allemaal. Maar ... als ik hem nu terugzie begin ik te twijfelen. Staat dat ene pootje niet te dicht tegen de rand? Volgens mij had ik deze foto beter in landschapsformaat kunnen nemen in plaats van in de portretstand.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Franse bulldog 2

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                              Bedankt allemaal. Maar ... als ik hem nu terugzie begin ik te twijfelen. Staat dat ene pootje niet te dicht tegen de rand? Volgens mij had ik deze foto beter in landschapsformaat kunnen nemen in plaats van in de portretstand.
                              Voor mij niet. Je hebt aan zijn poep en zijn pootje ongeveer evenveel ruimte tot de rand, dus is het OK (voor mij toch).
                              En deze pose leende zich uitstekend voor een portretformaat.
                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X