Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De denker.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De denker.

    Nog eentje van BD lid pdh65 die even mocht poseren.
    Het doel van deze opnames was dat ik op zoek ben naar een beginners strobo set en ik mocht zijn installatie even uittesten.



    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: De denker.

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Nog eentje van BD lid pdh65 die even mocht poseren.
    Het doel van deze opnames was dat ik op zoek ben naar een beginners strobo set en ik mocht zijn installatie even uittesten.




    Mooi ! Alleen zit de echte denker van Rodin met z'n vuist onder zijn kin i.p.v tegen zijn voorhoofd

    Comment


    • #3
      Re: De denker.

      Wat donker in zijn kledij. En had misschien beter met zijn hoofd ietsje meer naar rechts gedraaid.
      EMBLEMATA.BE
      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

      Comment


      • #4
        Re: De denker.

        Een tijdje geleden heb je in het forum landschappen een knaller van een foto in beoordeling geplaatst, en deze zet je dan in showcase. I don't get it.

        Comment


        • #5
          Re: De denker.

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Een tijdje geleden heb je in het forum landschappen een knaller van een foto in beoordeling geplaatst, en deze zet je dan in showcase. I don't get it.
          Ik plaats fotos overal en het wil niet zeggen als ik niet Sc post dat ik ze niet sc waardig vind. Voor mij hebben al mijn fotos een bepaalde waarde....goed of slecht..daar maak ik geen punt van. Voor mij zijn ze allemaal evenwaardig. In beoordeling kijken veel minder mensen en in sc verwacht je uiteenlopende meningen. Of ze nu positief of negatief zijn dan verwacht je ook een nutigge opmerking. Je mag gerust erbij vertellen wat er mis is aan deze foto. Over smaken en geuren valt te praten toch?
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: De denker.

            Da's waar. De foto is technisch wel in orde denk ik, scherpte zit perfect, mooi belicht, maar de pose vind ik niet geslaagd. Het idee is wel leuk, maar een eenvoudige portretpose waarbij beide ellebogen bijvoorbeeld op de benen steunen en waarbij het model in de lens kijkt, had de foto voor mij aantrekkelijker gemaakt. Nu heb je die dubbele kin gecreeërd, de ogen zijn verborgen, het horloge trekt veel aandacht. Snijden midden in de schouder vind ik ook niet mooi. Is misschien allemaal kwestie van smaak, maar da's zo'n beetje wat ik ervan vind.

            Comment


            • #7
              Re: De denker.

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Da's waar. De foto is technisch wel in orde denk ik, scherpte zit perfect, mooi belicht, maar de pose vind ik niet geslaagd. Het idee is wel leuk, maar een eenvoudige portretpose waarbij beide ellebogen bijvoorbeeld op de benen steunen en waarbij het model in de lens kijkt, had de foto voor mij aantrekkelijker gemaakt. Nu heb je die dubbele kin gecreeërd, de ogen zijn verborgen, het horloge trekt veel aandacht. Snijden midden in de schouder vind ik ook niet mooi. Is misschien allemaal kwestie van smaak, maar da's zo'n beetje wat ik ervan vind.
              Nu weet ik al iets meer van het waarom...
              Nu als je naar mijn uitleg kijken van de post dan zal je zien dat ik daar allemaal geen aandacht aan heb besteed....
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: De denker.

                Ik had al een vermoeden, daarom dat ie voor mij niet in showcase past, maar da's natuurlijk jouw beslissing. Als je gaat investeren in belichting ben ik wel benieuwd naar het vervolg.

                Comment


                • #9
                  Re: De denker.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  Ik had al een vermoeden, daarom dat ie voor mij niet in showcase past, maar da's natuurlijk jouw beslissing. Als je gaat investeren in belichting ben ik wel benieuwd naar het vervolg.
                  Het zal alvast geen kostelijke grap worden. Licht hoeft niet zo duur te zijn...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: De denker.

                    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Het zal alvast geen kostelijke grap worden. Licht hoeft niet zo duur te zijn...
                    er is toch altijd het daglicht
                    en de plaat, ja het is ts die beslist waar hij ze plaatst en ik vind het een goeie ... en ja alles is uiteindelijk toch een kwestie van smaak
                    nikon coolpix s9100

                    Comment

                    Working...
                    X