Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

belichtingsmeter.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • belichtingsmeter.

    he.

    weet niet goed of ik hier goed zit.
    maar ben een beginner wat betreft fotografie. en heb een belichtingsmeter op de kop kunnen tikken.
    maar geen handleiding bij.
    merk sekonic L.308S
    wie zou me eventueel een nedrelandstalige handleiding kunnen bezorgen.
    of me op weg helpen dit aparaat te hanteren.
    ben woonachtig te gent.

    alvast groeten.
    lucien.

  • #2
    Re: belichtingsmeter.

    Op youtube staan 4 filmpjes, misschien is dat iets om u al op weg te helpen.

    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: belichtingsmeter.

      Shoot is een magazine, alles omtrend dit magazine word in dit topic besproken. Staat dus niet juist.
      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

      Comment


      • #4
        Re: belichtingsmeter.

        Moderator Note: Verplaatst van Shoot/Discussie naar Accessoires. Zoals hier al is gezegd, horen in Shoot/Discussie alleen die topics thuis die te maken hebben met het tijdschrift Shoot. Deze vraag dus niet.
        Met deze vraag heb ik als Mod ook nog een ander probleem. Lees best deze topic 'ns: http://forum.belgiumdigital.com/f9/h...nz-160099.html
        Het komt erop neer dat omwille van copyright, handleidingen niet zomaar kunnen/mogen doorgegeven/gekopieerd of wat dan ook worden.
        Maar ik vermoed (of hoop) dat als een bezitter van een dergelijk toestel dit bericht leest, je misschien wel geholpen wordt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: belichtingsmeter.

          Oorspronkelijk geplaatst door lucien uit belgie Bekijk bericht
          wie zou me eventueel een nedrelandstalige handleiding kunnen bezorgen.
          als deze in nederlands bestaat... handleidingen in verschillende talen vind je op de site van sekonic click
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: belichtingsmeter.

            sorry voor het verkeerd plaatsen. maar zeker voor de hulp alvast dank.
            ik zoek via de link en wie weet. heb reeds gezocht in vele talen maar het nederlands staat er niet bij. ondertussen met de link reeds iets gevonden welliswaar van de L-308dc maar kan er verder mee.
            alvast dank voor de link.

            lucien.
            Last edited by lucien uit belgie; 4 december 2013, 19:10.

            Comment

            Working...
            X