Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webshop Calumet - slechte ervaring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • webshop Calumet - slechte ervaring

    Op 16 november plaatste ik een bestelling op de Calumet.nl webshop. De betaling gebeurde onmiddellijk via kredietkaart. Het artikel was in voorraad en zou binnen 2-3 dagen geleverd worden. Intussen heb ik nog altijd niets ontvangen en laat Calumet ook niets meer weten. Na diverse mails en telefoontjes hoor ik alleen dat ze het aan het 'uitzoeken' zijn. Kortom een afschuwelijke service en ik heb het gevoel dat ik niets kan doen hiertegen. Ik denk dat ik al blij zal zijn als ik mijn 200 euro terugkrijg op één of andere manier.
    Ik had al contact met de winkel in A'pen waar ik heel goeie ervaringen mee heb maar zij kunnen hierin niets doen.
    Iemand tips hoe ik dit best kan afhandelen?

    Alvast bedankt!


    En voor je op Calumet.nl iets bestelt ... denk toch even na! Ik doe het in ieder geval nooit meer!

  • #2
    Re: webshop Calumet - slechte ervaring

    Kan u dat bedrag niet terugvorderen via de kredietkaartmaatschappij - informeer eens even bij uw bankier - over hoe dat evt. zou kunnen.

    Comment


    • #3
      Re: webshop Calumet - slechte ervaring



      Bij internetaankopen wordt er echter geen onmiddelijke refund gedaan, ook moet je niet langskomen met bedragen van een paar EUR.

      Comment


      • #4
        Re: webshop Calumet - slechte ervaring

        200 euro lijkt mij toch behoorlijk genoeg om er wel mee af te komen?

        Comment


        • #5
          Re: webshop Calumet - slechte ervaring

          Vroeger ook een paar keer iets bij Calumet besteld. Telkens een mail moeten sturen waarom mijn bestelling nog niet was verzonden. Hun uitleg was telkens dat ze moesten wachten op bevestiging van betaling door Mastercard. Na mijn mailtjes werd de bestellingen wel redelijk snel verzonden. Volgens hun site krijg je bericht wanneer het pakketje wordt verzonden maar vergeet dat maar. Koerier stond telkens aan de deur zonder mail van Calumet.

          Comment


          • #6
            Re: webshop Calumet - slechte ervaring

            Bedankt voor de tips en voor de link. Ik ga het inderdaad zo moeten proberen via mijn kredietkaartmaatschappij. Spijtig eigenlijk want bij Calumet A'pen werd ik altijd goed geholpen. Wat een verschil met de webshop! Op mijn laatste email van 3 dagen geleden nog altijd geen antwoord en als ik telefonisch contact opneem dan gaan ze 'even alles bekijken' en word ik 'bedankt om te bellen'!

            Comment


            • #7
              Re: webshop Calumet - slechte ervaring

              Ik heb nog geen bestellingen gedaan via de webshop van Calumet maar ben al verscheidene keer in hun winkel geweest in Antwerpen.
              Calumet is een winkel (keten) die al jaren bestaat en een goede reputatie heeft.
              Ik zou contact nemen met Calumet en vragen wat er aan de hand is, eventueel via Belgie.
              Ik kan me niet voorstellen dat zo een bedrijf zaken zouden gaan doen die niet ok zijn.

              Comment


              • #8
                Re: webshop Calumet - slechte ervaring

                En toch is het zo lucvr. Dit is het antwoord dat ik kreeg van Calumet A'pen:
                "Jammer te horen dat je geen goede ervaring hebt met de Calumet webshop. Nu is het zo dat deze in Nederland zit en dat wij als Belgisch filiaal daar zo goed als niets aan kunnen doen. Je kan wel contact opnemen met de webshop via: website@calumetphoto.nl of via +31 20 564 07 00"
                Inmiddels al een viertal emails verstuurd maar nog geen enkel antwoord en telefonisch altijd hetzelfde 'we gaan alles even bekijken, bedankt om te bellen'.
                Er is dus een duidelijk verschil tussen de Belgische en de Nederlandse service ...

                Comment

                Working...
                X