Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rusty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rusty

    Rusty, mijn 17 jaar oude vriendje! (Pupillen zijn abnormaal groot omdat ze volledig blind is)



    [/URL]

    F 4.8
    1/20 sec.
    29 mm
    Iso 200

    Opnieuw verkleind:


    Opbouwende kritiek is welkom! Als je me uitlegt wat ik beter had kunnen doen, dan kan ik ervan leren! Ik heb nog geen verstand van de instellingen en probeer vanalles uit om te zien wat het effect zal zijn.
    Last edited by Dealan; 6 december 2013, 21:32.
    Olympus PEN EPL-5

  • #2
    Re: Rusty

    Is het wit van de kat op de foto net zo wit als in het echt?
    Ik denk dat je iets zal mogen doen aan de witbalans.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Rusty

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Is het wit van de kat op de foto net zo wit als in het echt?
      Ik denk dat je iets zal mogen doen aan de witbalans.
      Had het wit volgens jou "witter" moeten zijn? Misschien inderdaad wel, ik vind het nog moeilijk om instellingen te kiezen als ik een foto maak.
      Last edited by Dealan; 2 december 2013, 20:02.
      Olympus PEN EPL-5

      Comment


      • #4
        Re: Rusty

        Oorspronkelijk geplaatst door Dealan Bekijk bericht
        Had het wit volgens jou "witter" moeten zijn? Misschien inderdaad wel, ik vind het nog moeilijk om instellingen te kiezen als ik een foto maak.
        Fotografeer dan in RAW, zodat je het later zelf naar smaak kan afwerken.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Rusty

          klopt, ik volg PW
          wij hebben ook zo'n kat - maar dan eentje van 10 kg) en het wit bij hem is idd witter.
          Verder hou ik wel van de donkerte in je foto
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6