Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: Fotoprinter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: Fotoprinter

    Ik ben op zoek naar een goeie A4 fotoprinter.
    Ik twijfel echter tussen Epson of Canon.
    Wie kan me wat goeie raad geven?

  • #2
    Net de Canon i865 aangeschaft en aangenaam verrast door de kwaliteit en de mogelijkheden, voor ongeveer 200 Eurokes. Deze printer is zeker een aanrader als je zowel gewone z/w documenten als foto's wil afdrukken. Canon zou ook zuinig zijn wbt prijs/afdruk.

    Succes met je keuze.
    BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

    Comment


    • #3

      Ik ga volledig akkoord met Jokke.

      Het is een fantastische printer. Schitterende kleuren, geruisloos en de extra (aparte) lade voor foto's 10X15 is zeer prettig en bevorderd het bedieningsgemak.

      Grtz,F@bke
      -------------------------------------------
      De geest verrijkt zich met wat hij krijgt, het hart verrijkt zich met wat het geeft.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Ik heb hier nog een Epson Stylus Color 895 voor 75€ kes.
        In perfecte staat en zeer weinig gebruikt, was een backup voor mijn 2100.

        Comment


        • #5
          En ik heb nog een Canon i850 te koop voor 100 €. Nog geen jaar oud en perfekte staat. Wegens aakoop A3 printer.
          Greetz, Ludwich

          Comment


          • #6
            allée onze vriend dannymarina heeft keuze zat...
            prijs is wel excl. verzendkosten naar Zimbabwe ...

            Comment


            • #7
              Ik heb sinds gisteren ook de Canon i865. Erg tevreden over. Snel, stil en letterlijk haarscherp.
              Gekocht bij Euromaxi voor 182,40 incl. verzendkosten. Donderdag besteld, zaterdagmorgen binnen. Levert naar NL en BE.
              Nikon D70 links: www.nikond70.nl
              Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

              Comment


              • #8
                Canon Bubble Jet i9950 fotoprinter A3+ met
                8 aparte inkttanks zou de MAX zijn?
                Iemand hier ervaring mee?
                Alvast bedankt om eventueel te willen reageren.

                Comment


                • #9
                  Kijk eens hier Danny:

                  http://www.photo-i.co.uk/

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt aan de meer dan 700 mensen die mijn bericht hebben gelezen.
                    Weinig reactie, maar dat ben ik gewoon.

                    Comment


                    • #11
                      Zeg Danny,

                      al eens aan gedacht dat van die 700 lezers er misschien maar 20 of zelfs minder effectief ervaring hebben met de fotoprinter waar je hier naar vraagt !!

                      Als je een A4 printer zoekt is die Epson Stylus R800 zeker een beauty.

                      Greetz,

                      J.
                      johnvde

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dannymarina
                        Bedankt aan de meer dan 700 mensen die mijn bericht hebben gelezen.
                        Weinig reactie, maar dat ben ik gewoon.
                        Overigens, je vergeet de mensen te bedanken die wel reageerden.
                        En wat van je van mijn tip aangaande die site: http://www.photo-i.co.uk/
                        Goede gedegen besprekingen en vergelijkingen van de laatste modellen.
                        Danny je valt me tegen!

                        Comment


                        • #13
                          Iedereen van harte bedankt voor de hulp en de aanwijzingen.
                          De nieuwe printer heeft inmiddels al zijn plaats gekregen op het bureau.

                          Comment


                          • #14
                            welke is het nu geworden ?

                            mark

                            Comment


                            • #15
                              Het is de Canon 965 A4 - printer geworden en morgen haal ik de Canon 9950 A3+ - printer.
                              Het verbruik is heel miniem en de cartridges kosten (geen originele)2€ per kleur.
                              Je kan in de allerbeste resolutie zo'n 70 kleurenfoto's maken in A4 formaat.
                              Ben zopas bij de invoerder van inkt te Kampenhout,30 cartridges gaan halen en betaalde 60€. Ik ken deze persoon al jaren en koop dus ook bij hem inkt en cartridges voor mijn Epson printers. De printer is razendsnel en de foto's zijn niet te onderscheiden van foto's uit het lab.

                              Comment

                              Working...
                              X