Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black sky + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black sky + up



    Groeten en alvast bedankt voor de eventuele reactie.
    Last edited by K-T; 9 december 2013, 18:12. Reden: update
    K-T

  • #2
    Re: Black sky

    Heerlijk spannende plaat, die mijn aandacht in ieder geval even goed te pakken had.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Black sky

      Knap hoor !
      - Photography made me look at things differently -

      Comment


      • #4
        Re: Black sky

        Compo zeer mooi.
        Gebouw staat er erg mooi op, maar het zwart in de lucht is helemaal dichtgelopen.
        Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar mooi is het niet.

        Comment


        • #5
          Re: Black sky

          Hoezo, niet mooi? Ik zou er zelfs voor kiezen om de lucht helemaal zwart te maken.
          Of als TS dezelfde foto in kleur heeft om de lucht effen donkerblauw te maken.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Black sky

            Verkeerd uitgedrukt misschien?
            Ik bedoel dus dat het verloop van grijs naar zwart is niet mooi is.
            Alsof er slordig met een brush te werk is gegaan in PS.

            Comment


            • #7
              Re: Black sky

              Of verkeerd begrepen, soit, we vinden beiden dat de lucht beter had gekund. Sorry TS.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Black sky

                Geen probleem, bedankt voor jullie reacties.

                @ kohraya: ik begrijp en zie wat je bedoelt, maar er is nochtans niet met een brush aangeweest. Enkel de wolken wat 'geblurred' en er een zware gradiënt over gezet.
                @ Red Falcon: helemaal zwart dacht ik ook in eerste instantie, maar dat vond ik dan weer niet natuurlijk genoeg en té artificieel.

                Ik merk nu wel dat er tov de originele heel wat structuur en details in die lucht zijn verdwenen. Als ik andere foto's vergelijk krijg nu steeds meer de indruk dat picasa foto's wel eens ongewild durft 'aan te passen' of lichter te maken
                Iemand suggesties hoe dit te vermijden?

                Groeten,
                Kevin

                Groeten,
                K-T

                Comment


                • #9
                  Re: Black sky

                  Als een artificiële lucht uw architectonisch beeld beter in de verf zet, vind ik dat dit mag en ook kan.
                  In het geval van deze foto, omdat het een Z/W is, het zelfs te prefereren valt vind ik persoonlijk.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Black sky

                    Bedankt nogmaals voor het reageren. Voor de liefhebbers een update met volledig zwarte lucht achter een linkje gezet.
                    K-T

                    Comment

                    Working...
                    X