Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wintervuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wintervuur



    origineele versie
    Last edited by bommasien; 1 december 2013, 19:14.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Wintervuur

    Mooi geprobeerd, maar het vuur is helaas te abrubt afgesneden...achterliggende bedoeling is heel goed...
    Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8

    Comment


    • #3
      Re: Wintervuur

      Kan mij niet zo bekoren, de bewerking is ook slordig.
      Heb nog zoveel te leren :)

      Comment


      • #4
        Re: Wintervuur

        Ik zo'n vermoeden Sien, dat er aan de rechterkant van de vuurkorf één en ander slordig werd weggecloond, er is precies een stuk uit de vuurkorf verdwenen.
        Her en der zijn nog groene uitsteeksels aan de rand van de vuurkorf te zien van de oorspronkelijke groene achtergrond.
        De vlammen boven zijn ook rechtlijnig afgesneden, hier en daar tussen de vlammen ook nog groen van de achtergrond.
        Om met een kleuraccent te werken heb je natuurlijk niet de makkelijkste gekozen, om niet te schrijven een moeilijke, en dan is er een pak werk aan dat niet zomaar in één twee drie opgelost is.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Wintervuur

          De bedoeling was goed, maar zoals al eerder gezegd heb je er echt wel een hele lastige uitgepikt om dit te doen.
          Vergeet niet te doen wat eerder door anderen al eens aangehaald werd sien: eerst kruipen....... dan wandelen ..... vooraleer je wil beginnen lopen. ( en dit bedoel ik zeker niet negatief hoor)

          Comment


          • #6
            Re: Wintervuur

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
            ---
            ik ook Sien.
            maar als ik dit nou weer zie...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Wintervuur

              Jaja, ...
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: Wintervuur

                Zou toch ook even opnieuw beginnen
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                Comment


                • #9
                  Re: Wintervuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik zo'n vermoeden Sien, dat er aan de rechterkant van de vuurkorf één en ander slordig werd weggecloond, er is precies een stuk uit de vuurkorf verdwenen.
                  Her en der zijn nog groene uitsteeksels aan de rand van de vuurkorf te zien van de oorspronkelijke groene achtergrond.
                  De vlammen boven zijn ook rechtlijnig afgesneden, hier en daar tussen de vlammen ook nog groen van de achtergrond.
                  Om met een kleuraccent te werken heb je natuurlijk niet de makkelijkste gekozen, om niet te schrijven een moeilijke, en dan is er een pak werk aan dat niet zomaar in één twee drie opgelost is.
                  Groetjes
                  dat stuk , dat precies uit de korf is , daar heb ik wel extra opgelet, de verklaring zie je in de oorspronkelijke.
                  Dank voor je opmerkingen!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wintervuur

                    allen bedankt ik hou hier zeker rekening mee!Laat nu maar zakken
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wintervuur

                      Om zo iets te doen moet je vooral goede selecties kunnen maken. Google eens naar masks en channels, daar kun je al heel wat tips vinden die u zullen helpen met de selecties die u hier nodig hebt.
                      Door een masker toe te passen via de kanalen kun je hier makkelijk een mooie selectie van de korf maken. Dan keer je de selectie om, desatureren en je bent er. Nu heb je waarschijnlijk met het selectietooltje gewerkt, maar wel niet zorgvuldig genoeg.. Blijven proberen.
                      Last edited by Red Falcon; 3 december 2013, 08:29.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wintervuur

                        Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                        .......
                        Ik ken Bommasien niet..
                        Indien ik uw bemerking verkeerd heb begrepen, excuseer ik mij op voorhand.
                        ons lieve Sien is hier al een paar jaartjes lid hoor.
                        ook heeft ons Sien de meeste tips gekregen van ons allemaal hier op BD.
                        vandaar dat voor sommige (niet ingeweide), de comments wat stevig over kunnen komen.
                        maar we bedoelen het nog steeds goed.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wintervuur

                          Moderator Warning: Alle Off-topic berichten verwijderd. Als men geen respect kan tonen voor andere leden kan een ban volgen. Men weze gewaarschuwd. Ene, er komt geen tweede waarschuwing.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wintervuur

                            oei precies wat gemist...

                            nu ja, in de houtkorf hiermee
                            Al doende leert men...

                            Flickr

                            Comment

                            Working...
                            X