Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverhoging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverhoging

    Canon heeft de prijs verhoogd met €150 voor de Mark5dIII. Is dit een "winteraanbieding" en zou de prijs na de kerst weer zakken?
    Last edited by Kai57; 30 november 2013, 22:18.

  • #2
    Re: Prijsverhoging

    't is mij ook opgevallen Ik heb gelukkig vandaag nog een exemplaar kunnen laten reserveren bij een Saturn winkel tegen de "oude" prijs van 2649,- Dinsdagavond kan ik hem ophalen. Kan ook nog wel wachten tot na de kerst/ oud-en-nieuw maar dan mis ik de Wacom/ Lightroom 5 actie weer....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Prijsverhoging

      Dan zullen ze binnenkort wel met een cashbackactie komen van € 150. Dan krijg je een sigaar uit eigendoos.

      Comment


      • #4
        Re: Prijsverhoging

        Ik denk het niet eigenlijk aangezien er al een Cashback-actie loopt waarbij de 5D III niet in meegenomen is...
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Prijsverhoging

          Canon doet zichzelf een eindejaarscadeau denk ik
          MVG. Hugo

          Comment


          • #6
            Re: Prijsverhoging

            bij Grobet staat hij nochtans aan dezelfde prijs als ik hem enkele weken gelden gekocht heb. De tablet gebruik ik niet en heb ik dus door verkocht.

            http://www.grobet.be/nl/spiegelrefle...ts-131589.html vandaag nog steeds 2536 euro dus.

            Ik zie wel dat bij camarashop.be en Kamera-express.be de prijs gestegen is naar 2799 en er geen melding meer wordt gemaakt van het tablet en van LR5 en Premiere elements
            Last edited by Lazy Charles; 4 december 2013, 11:04. Reden: aanvulling
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Prijsverhoging

              Heb vanavond de 5D III opgehaald bij de Saturn (Groningen) tegen de "oude prijs". Als je op Kieskeurig.nl kijkt zijn de prijzen echter bij vrijwel álle gerenommeerde winkels van het ene moment op het andere op 2799,- gezet. Kan mijns inziens geen toeval zijn...
              www.indetailfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Prijsverhoging

                Awel het is hetzelfde als bij hardware voor een pc, zodra de eindejaars feesten/ aankopen aan beginnen te komen zie je dat er winkels zijn die nogal veel verkopen een prijs aanpassing doen in de hoogte, of dat ze hun stock niet meer 100% aanvullen wegens inventaris op het einde van het jaar.
                Ook kan het liggen aan de hoge vraag en laag aanbod, zeker nu met de einde jaars feesten.
                Als men kan wachten, wacht dan tot rond februari/maart, in deze tijd zijn de prijzen het laagst.
                Heb onlangs 3 headsets aan gekocht voor de pc, betaalde bijna 300 euro, moest ik deze nu kopen bij de zelfde winkels zou ik meer als 350 euro betalen.
                Hier is het gewoon laag aanbod- hoge vraag met de headsets.
                Gewoon de prijzen in de gaten houden.

                Comment

                Working...
                X