Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A year of urbex 2013 (jaarverslag)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A year of urbex 2013 (jaarverslag)

    een jaar urbexing levert heel wat moois op, veel kijkplezier !


  • #2
    Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

    Wel ik moet zeggen, hier heb ik met veel plezier naar gekeken!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

      Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      Wel ik moet zeggen, hier heb ik met veel plezier naar gekeken!
      Dankje marie-anne

      Comment


      • #4
        Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

        Zeer aangenaam om te bekijken , mooie omzettingen , de plaats aanduidingen links onder mogen voor mij wat groter en langer staan ( komt wat onduidelijk over bij mij )
        Zo objectief als mijn objectieven.....
        bd 616 be MVG Jan

        Comment


        • #5
          Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

          Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
          Zeer aangenaam om te bekijken , mooie omzettingen , de plaats aanduidingen links onder mogen voor mij wat groter en langer staan ( komt wat onduidelijk over bij mij )
          Dankje ! zal ik volgende keer rekening met houden

          Comment


          • #6
            Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

            dat is ook mijn enige opmerking!!
            Voor de rest prachtig gedaan!!

            Tom
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #7
              Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

              Zonder meer prachtig gedaan, ik heb er met veel plezier naar gekeken.
              Veel aandacht voor details en presentatie, ik zou het zelf écht niet kunnen.
              Opmerking van Tom kan ik volgen.
              Foto's vind ik al zo moeilijk, video is nog een stuk moeilijker.

              Goed bezig zou ik zeggen.
              Is voor vervolg zeker vatbaar wat mij betreft. Zowat de mooiste in zijn soort die ik ooit heb gezien.
              Er mochten hier wel wat meer reacties op komen als je het mij vraagt.

              Comment


              • #8
                Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Er mochten hier wel wat meer reacties op komen als je het mij vraagt.
                Zo'n video appreciëren ligt wel moeilijk voor diegenen die voeling hebben met eigenaars van platgetreden (en soms leeggeroofde) panden.
                Een "verlaten" kasteel of villa is nog altijd eigendom van iemand. Misschien heeft die iemand of die familie pech, financiële problemen, te weinig geld om het gebouw te onderhouden, laat staan te beveiligen tegen urbexers. Of het "dossier" zit ergens vast in een erfeniskwestie.... en dan komen die urbexers nog eens in die wonde koteren.
                Urbex staat bij mij dus laag aangeschreven op het niveau van ethiek.
                Maar ieder zijn ding zeker?
                En vooral : iedere urbexer zijn smoes.
                Last edited by Skitch; 11 december 2013, 01:23.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  En vooral : iedere urbexer zijn smoes.
                  Tsja, wie er helemaal geen smoezen heeft zijn diegene die zich voor het eerst toegang verschaffen, koperdieven en de dieven in het algemeen, de sluikstorters, de graffitispuiters, de vandalen, de rotte appels in de urbexmand, de brandstichters....
                  Mag ook wel eens worden gezegd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                    mooie verassende beelden.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                      Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                      dat is ook mijn enige opmerking!!
                      Voor de rest prachtig gedaan!!

                      Tom
                      Dankje Tom

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Zonder meer prachtig gedaan, ik heb er met veel plezier naar gekeken.
                      Veel aandacht voor details en presentatie, ik zou het zelf écht niet kunnen.
                      Opmerking van Tom kan ik volgen.
                      Foto's vind ik al zo moeilijk, video is nog een stuk moeilijker.

                      Goed bezig zou ik zeggen.
                      Is voor vervolg zeker vatbaar wat mij betreft. Zowat de mooiste in zijn soort die ik ooit heb gezien.
                      Er mochten hier wel wat meer reacties op komen als je het mij vraagt.
                      Dankje !

                      Dit filmpje van 6 min heeft me een volle week gekost om te maken en veel op gevloekt ook soms :P volgend jaar zullen er meer van deze komen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Zo'n video appreciëren ligt wel moeilijk voor diegenen die voeling hebben met eigenaars van platgetreden (en soms leeggeroofde) panden.
                      Een "verlaten" kasteel of villa is nog altijd eigendom van iemand. Misschien heeft die iemand of die familie pech, financiële problemen, te weinig geld om het gebouw te onderhouden, laat staan te beveiligen tegen urbexers. Of het "dossier" zit ergens vast in een erfeniskwestie.... en dan komen die urbexers nog eens in die wonde koteren.
                      Urbex staat bij mij dus laag aangeschreven op het niveau van ethiek.
                      Maar ieder zijn ding zeker?
                      En vooral : iedere urbexer zijn smoes.
                      Urbex you like it or not. maar ik ben lid van UAV (http://www.urbexersagainstvandalism.com), ik wil deze mooie en historische gebouwen beschermen. maar er zijn idd urbexers die dit niet zo nauw nemen. en locatie's gewoon aan iedereen geven en dat is fout ! onder het motto “Leave nothing but footprints, take nothing but pictures” draag ik hoog in het vaandel !

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Tsja, wie er helemaal geen smoezen heeft zijn diegene die zich voor het eerst toegang verschaffen, koperdieven en de dieven in het algemeen, de sluikstorters, de graffitispuiters, de vandalen, de rotte appels in de urbexmand, de brandstichters....
                      Mag ook wel eens worden gezegd.
                      idd paul ! dit mag zeker is gezegd worden !!

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      mooie verassende beelden.
                      grt,bouk.
                      Dankje bouk

                      Comment


                      • #12
                        Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Tsja, wie er helemaal geen smoezen heeft zijn diegene die zich voor het eerst toegang verschaffen, koperdieven en de dieven in het algemeen, de sluikstorters, de graffitispuiters, de vandalen, de rotte appels in de urbexmand, de brandstichters....
                        Mag ook wel eens worden gezegd.
                        Inderdaad Paul. Het zijn die rotte appels die jouw hobby en die van andere ernstige urbexers verknoeien.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
                        Urbex you like it or not. maar ik ben lid van UAV (http://www.urbexersagainstvandalism.com), ik wil deze mooie en historische gebouwen beschermen. maar er zijn idd urbexers die dit niet zo nauw nemen. en locatie's gewoon aan iedereen geven en dat is fout ! onder het motto “Leave nothing but footprints, take nothing but pictures” draag ik hoog in het vaandel !
                        Waren ze maar allemaal van dat idee Bram.

                        Soit:

                        Buiten die te kleine titels en lettertjes vind ik het een pracht montage. Soms worden YT- video's ook bekeken op een GSM of tablet. Naar het schijnt zelfs nogal dikwijls tijdens sanitaire bezigheden .
                        Daarom hou ik van grote letters.

                        De intro
                        De muziek
                        En vooral dat je al de pixels van je fotocamera volledig benut hebt om beweging en leven in de montage te brengen i.p.v. een platte diashow te tonen. Chapeau.
                        Last edited by Skitch; 12 december 2013, 20:00.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          Inderdaad Paul. Het zijn die rotte appels die jouw hobby en die van andere ernstige urbexers verknoeien.

                          Waren ze maar allemaal van dat idee Bram.

                          Soit:

                          Buiten die te kleine titels en lettertjes vind ik het een pracht montage. Soms worden YT- video's ook bekeken op een GSM of tablet. Naar het schijnt zelfs nogal dikwijls tijdens sanitaire bezigheden .

                          De intro
                          De muziek
                          En vooral dat je al de pixels van je fotocamera volledig benut hebt om beweging en leven in de montage te brengen i.p.v. een platte diashow te tonen. Chapeau.
                          Ik probeer altijd "out-of-the-box" te denken en altijd het juist beetje anders te doen. Dat is voor de kijkers alleen maar tof denk ik

                          Comment


                          • #14
                            Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk bericht
                            Urbex you like it or not. maar ik ben lid van UAV (http://www.urbexersagainstvandalism.com), ik wil deze mooie en historische gebouwen beschermen. maar er zijn idd urbexers die dit niet zo nauw nemen. en locatie's gewoon aan iedereen geven en dat is fout ! onder het motto “Leave nothing but footprints, take nothing but pictures” draag ik hoog in het vaandel !
                            Het kan niet genoeg worden herhaald. Helaas zijn er wel degelijk véél urbexers die dingen in scène zetten, vandalen en dieven zijn in deze wereld imho veel zeldzamer. Als je begint te vernielen moet je volgens mij toch al wel een aantal pinten of wat anders binnen hebben, want dat maakt toch wel veel leven. Ik loopt overal meer dan op mijn tenen en die beginnen maar te kloppen, te gooien of te breken....
                            Dat in scène zetten haat ik ook omdat ik niet weet hoe ik er op moet reageren, terug uit scène zetten is weer in scène zetten. Hoewel het me ergert laat ik alles gerust.

                            Comment


                            • #15
                              Re: A year of urbex 2013 (jaarverslag)

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Het kan niet genoeg worden herhaald. Helaas zijn er wel degelijk véél urbexers die dingen in scène zetten, vandalen en dieven zijn in deze wereld imho veel zeldzamer. Als je begint te vernielen moet je volgens mij toch al wel een aantal pinten of wat anders binnen hebben, want dat maakt toch wel veel leven. Ik loopt overal meer dan op mijn tenen en die beginnen maar te kloppen, te gooien of te breken....
                              Dat in scène zetten haat ik ook omdat ik niet weet hoe ik er op moet reageren, terug uit scène zetten is weer in scène zetten. Hoewel het me ergert laat ik alles gerust.
                              Dat is waar, sommige zetten graag de dingen in scéne. Maar dat is zo erg nog niet... Maar er zijn steeds meer urbexers die het niet zo nouw nemen met "Leave nothing but footprints, take nothing but pictures” en dat vind ik erg jammer...

                              Comment

                              Working...
                              X