Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

andere winkels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • andere winkels

    binnenkort een NIKON D7100 met extra batterij en een goeie grote kaart (Lexar SDXC Pro 600x 64GB 90MB/sec UHS-I SD-kaart) kopen

    gezocht in enkele winkels waarvan de prijzen goed meevallen? MOETEN wel winkels zijn geen webshops, maar gecombineerd zijn
    *cameranu
    *digital streets
    *Kameraexpress
    *art en craft
    *FOKA
    *CAMERALAND
    *CAMERANL
    *CAMERAWAREHOUSE
    *KONIJNENBERG

    kent er iemand er nog enkele waar de prijzen goed zijn?

  • #2
    Re: andere winkels

    Coolblue

    Comment


    • #3
      Re: andere winkels

      Je lijst is ongeveer compleet denk ik. Laatste aankopen bij Kamera-express gedaan, hebben scherpe prijzen
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

      Comment


      • #4
        Re: andere winkels

        soms ontsnapt er eens ene door de mazen van het net, en die ontdek je dan pas te laat

        Comment


        • #5
          Re: andere winkels

          Hoe bedoel je allee als je uit 10 winkels kan kiezen is de 11de dan nog beter dit is geen sarcasme hoor begrijp het gewoon niet?

          Comment


          • #6
            Re: andere winkels

            Comment


            • #7
              Re: andere winkels

              het gedoe om de cashback van Nikon te krijgen, is nogal omslachtig door met Pre visa kaart te beginnen
              Zonder dat is die winkel heel duur.
              dus geen kanshebber

              Comment


              • #8
                Re: andere winkels

                Misschien niet de aller goedkoopste maar wel scherpe prijzen en goede service Grobet in Antwerpen www.grobet.be
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Re: andere winkels

                  Gisteren nog bij konijn geweest en weerom van Fred een meer dan technische uitleg gekregen.Hij had heel veel tijd om ons met raad en daad bij te staan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: andere winkels

                    Kijk eens naar http://www.camerashop.be/
                    Wil geen reclame maken maar een Eshop met een vitrine en garantie op straat .....
                    altijd meegenomen.
                    Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                    Comment


                    • #11
                      Re: andere winkels


                      Al meer dan 110 jaar zijn wij de fotowinkel van Nijmegen. Wij denken graag met onze klanten mee en voorzien hobbyist en professional van een passend advies.

                      Fotografie is ons vak. Met meer dan 30 jaar ervaring. Bij ons word je geadviseerd op alle gebieden van fotografie en video. Kijk op de site.

                      http://www.fotodevakman.nl/.
                      Dit zijn allemaal fysieke winkels met ook een webwinkel. Ze zijn niet met alles het goedkoops: bij de een zijn het statieven, bij de ander de camera's of objectieven.
                      Ik heb ze wel allemaal als betrouwbaar ervaren. Foto Konijnenberg heb ik als een van de duurste en de laatste jaren als de klant onvriendelijkste ervaren.

                      Comment


                      • #12
                        Re: andere winkels

                        Oorspronkelijk geplaatst door zoltan Bekijk bericht
                        Kijk eens naar http://www.camerashop.be/
                        Wil geen reclame maken maar een Eshop met een vitrine en garantie op straat .....
                        altijd meegenomen.
                        Dit zijn de dozenschuivers van Cool Bleu, zij geven geen enkele service. Voor garantie aanspraak zal je het product zelf op eigen kosten moeten verzenden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: andere winkels

                          Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                          Dit zijn de dozenschuivers van Cool Bleu, zij geven geen enkele service. Voor garantie aanspraak zal je het product zelf op eigen kosten moeten verzenden.
                          Coolblue heeft veruit de beste klantenservice die ik tot hier toe heb ervaren via het internet (en ik heb al bij veel webshops gekocht via internet)
                          Snap niet goed wat je bedoeld met dozenschuivers eigenlijk. Coolblue heeft gewoon voor elke productlijn die ze verkopen een dedicated website zoals in dit geval "camereshop.be".
                          Dat je op eigen kosten terug moet zenden voor garantie is overal. Ik moet de eerste shop nog tegen komen die je 2j of hoelang je garantie ook loopt iets op hun kosten laten heen en weer sturen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: andere winkels

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            http://www.mijncityfoto.nl/
                            Al meer dan 110 jaar zijn wij de fotowinkel van Nijmegen. Wij denken graag met onze klanten mee en voorzien hobbyist en professional van een passend advies.

                            Fotografie is ons vak. Met meer dan 30 jaar ervaring. Bij ons word je geadviseerd op alle gebieden van fotografie en video. Kijk op de site.

                            http://www.fotodevakman.nl/.
                            Dit zijn allemaal fysieke winkels met ook een webwinkel. Ze zijn niet met alles het goedkoops: bij de een zijn het statieven, bij de ander de camera's of objectieven.
                            Ik heb ze wel allemaal als betrouwbaar ervaren. Foto Konijnenberg heb ik als een van de duurste en de laatste jaren als de klant onvriendelijkste ervaren.
                            Deze week konijnenberg in turnhout nog bezocht en bedient door Fred en een degelijke uitleg gekregen en niets opgedrongen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: andere winkels

                              In Brussel, de ZUidstraat, totaal vernieuwde winkel.

                              Technisch van de bovenste plank, klant-gerichtheid ook uit het betere hout gesneden
                              Prijs ? Ik denk zoals alle erkende winkels, maar je krijgt 10 % bij aankoop als je het vraagt.
                              Nu, als ik moet kiezen tussen 5 % beterkoop en een slechte service (na verkoop) of de duurdere met een goede service, dan is de keuze vlug gemaakt.
                              Service kost geld, hoe dan ook. Ook wij fotoamateurs werken meestal niet gratis. Enfin ik maak dit toch op op de vele posts hier op BD.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X