Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 December 2013 - Photo Day - Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6 December 2013 - Photo Day - Gent

    Hey,

    Gaat iemand ook naar de photo day in Gent? Leuke gelegenheid om het Ghelamco arena eens te zien lijkt me :-)

    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


    Last edited by barben; 5 december 2013, 13:43. Reden: afbeelding toegevoegd
    Camera: Nikon D300 - Nikon D700
    Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

  • #2
    Re: 6 December 2013 - Photo Day - Gent

    Ik weet het eigenlijk nog niet, zag het vandaag pas dat dit morgen is. Is dit iets dat ze vorige jaren ook al georganiseerd hebben en zoja was dit dan de moeite?

    grtn

    Pieter
    D700 + Nikon 50mm f1.4 + Nikon 28mm f1.8
    Neem gerust ook een kijkje op mijn blog: http://pietersoenensfotografie.blogspot.be

    Comment


    • #3
      Re: 6 December 2013 - Photo Day - Gent

      Vorige jaren was het steeds in de Art & Craft winkel zelf en waren er 2 dagen, 1 canongericht en 1 nikongericht.
      Het is altijd wel interessant om dingen op te steken (voor mij vooral bij de studio-mannen)

      Dit jaar gaan ze zo te zien de 2 dagen in 1 dag samenvoegen op een grotere locatie (de winkel was vorig jaar heel wat te klein...)
      Het lijkt dit jaar ook meer een beurs te worden met al die merken die op hun affiche staan...
      Camera: Nikon D300 - Nikon D700
      Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

      Comment

      Working...
      X